IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : HELP! Satanische riten Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 16-03-2002 14:45 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik merk dit de laatste tijd wel meer...
Is me het hier godveredomme al weer zo ver dat al die kristenhaters zelf gaan geloven....

"ja, maar dit is anders" (yeah, right!)
"het is heel speciaal" (vinde die kristnen ook.)


Dit slaat nergens op.


duisternis
Usericon van duisternis
Posted 16-03-2002 14:46 by duisternis Wijzig reactieProfiel van duisternisQuote dit berichthttp://home.residentie.net/~duisternis/

quote:
Op 13 maart 2002 9:51 schreef Grimnir het volgende:
Satanische riten & Zwarte magie

Tja...satanische riten. Wat kan je er over zeggen, je kan ze zoveel macht toekennen als jezelf wil. En als je er niet in geloofd raad ik je dan ook aan ze niet te doen, want je blijft bezig met iets onbekends. En trouwens waarom zou je het doen als je het toch niet geloofd. En trouwens waarom satanisme, is dit niet gewoon even de eerste weg tegen het christendom inslaan? Ben dan antichristelijk.
Tja, dan heb je natuurlijk ook het tegenwoordige lavey principe. De mens op 1, tuurlijk vindt je jezelf goed enzo, maar hierin kan je ook overdrijven. Je kan niet ontkennen dat je met meerdere mensen op deze wereld leeft, daar moet je ook rekening mee houden. Maar gellukig zit dat allemaal in het instinct van de mens.
Satanische riten door lavey, ik ben bloed... bloed is leven...bloed zal van ons zijn. Hmmm...je gaat je toch afvragen waar ie dat toch allemaal vandaan heeft. Veel oude boeken (draconis etc...), met een eigen invloed erop. En een grote egoistische norm zie ik erin. Nah ja, waarom komen er ruzies? Vaak door egoisme, ik zie geen reden dit dan nog maar even op te stoken. (verwijs naar hierboven over lavey stroming) En toch roept die lavey er wel weer andere machten bij, het gaat toch om jezelf zei ie!!?
Over zwarte magie (Necronomicon/Solomons key/Aleister Crowly etc...). Dit is ontstaan uit een verlangen om de ongeziene wereld te kunnen beinvloeden, een soort uitbreiding van je eigen kunnen. Het vervelende hierin is dat je niet je eigen kunnen beinvloed maar dat je probeert je op 'n terein te bevinden die niet meselijk is, dus onbekend voor de mens. Hierin sta jezelf dan als zwakste, daar moet men goed rekening mee houden. Maar laten we eerlijk zijn, eigenlijk gebeurt zoiets meer uit curiositeit en uit onmacht. Je kan je er beter niet mee bezig houden, ook al is het soms interessant.

Tja...das een beetje mijn zicht erop, na een onderzoek erop. Ik overdrijf mischien soms een beetje, maar ik hoop er neimand mee lastig te vallen (is niet den bedoeling).




Een vraag aan je: geloof je in hogere machten zoals god, duivel, engelen, enz. enz.?! want je bezwaar schrift ofwel kanttekening komt voort uit dat principe. Het punt dat de mens als eigen god gezien wordt is niet egoisme maar een besef dat je je alleen moet redden in deze wereld (dus zonder een god e.d.)en dat je dus veel zelf in de hand hebt. Dit is dus meer bedoelt om je los te koppelen van geloof, wat volgens mij nog altijd de oorzaak of excuus is geweest van elke oorlog of geweldsuitbraak.
Begrijp 1 ding goed: ik ben geen satanist, neopaganist of wat dan ook, ik volg mijn eigen ideeen en principes maar hetgeen jij hierboven hebt geschreven ben ik het totaal NIET mee eens. Je snapt wel waarom als je het stukje hierboven hebt gelezen - laatste alinea -



Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE!


duisternis
Usericon van duisternis
Posted 16-03-2002 14:49 by duisternis Wijzig reactieProfiel van duisternisQuote dit berichthttp://home.residentie.net/~duisternis/

en een laatste oproep!!!!



ALLE RELIGIE (zelfs Satanisme) IS EEN VORM VAN MASSAHYSTERIE DIE ALLEEN MAAR KAN LEIDEN TOT TERUGVAL, OORLOG EN GEWELD, ONGELIJKHEID EN DISCRIMINATIE!!!


open je dichtgenaaide ogen en kijk eens rond je heen!. Laat je niet leiden door een ander, leid je eigen leven!

FIN


Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-03-2002 14:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

goh



ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 17-03-2002 12:33 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2002 14:49 schreef duisternis het volgende:

ALLE RELIGIE (zelfs Satanisme) IS EEN VORM VAN MASSAHYSTERIE DIE ALLEEN MAAR KAN LEIDEN TOT TERUGVAL, OORLOG EN GEWELD, ONGELIJKHEID EN DISCRIMINATIE!!!




inderdaad alle religie is voor onzekere naïevelingen die zo graag willen geloven in een hogere macht omdat hun eigen niets-betekenende leventje onopmerkelijk is en monotoon en hopen dat ze 't later wel beter krijgen terwijl ze zichzelf alleen maar voor de gek houden, en dat gezellig met z'n allen doen. en voor masochisten die graag hun hele sterfelijke leven lijden omdat ze vinden dat ze gestraft moeten worden om te leven en hun hele leven moeten wijden aan dat wat niet eens bewezen is maar hun van af kinds af aan met de paplepel is ingegoten. en voor de zwakkelingen die zichzelf niet kunnen beschermen tegen al 't slechte in de wereld en dan maar zich nestelen in de kribbe van hun conservatieve bekrompen regeltjes die hun zijn voorgeschreven.


das alles


Fuck with the best, die like the rest.


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 18-03-2002 17:28 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 16 maart 2002 14:46 schreef duisternis het volgende:
Een vraag aan je: geloof je in hogere machten zoals god, duivel, engelen, enz. enz.?! want je bezwaar schrift ofwel kanttekening komt voort uit dat principe. Het punt dat de mens als eigen god gezien wordt is niet egoisme maar een besef dat je je alleen moet redden in deze wereld (dus zonder een god e.d.)en dat je dus veel zelf in de hand hebt. Dit is dus meer bedoelt om je los te koppelen van geloof, wat volgens mij nog altijd de oorzaak of excuus is geweest van elke oorlog of geweldsuitbraak.
Begrijp 1 ding goed: ik ben geen satanist, neopaganist of wat dan ook, ik volg mijn eigen ideeen en principes maar hetgeen jij hierboven hebt geschreven ben ik het totaal NIET mee eens. Je snapt wel waarom als je het stukje hierboven hebt gelezen - laatste alinea -




Ja, het is uit dat opzicht beredeneerd, omdat ik zelf niet kan ontkennen dat er iets bestaat wat wij niet kunnen vatten. Hier kan men natuurlijk wel erg lang over discuseren, maar daar gaat het hier niet over.
Als jij zegt dat het La Vey satanisme niets anders is dan zelf overleven in deze wereld dan heb ik 'n vraagje: Heb jij zelf ooit wel is de lavey bijbel gelezen? Ik zeg ook niet dat het puur egoisme is, tuurlijk niet, maar hij overdrijft er vaak sterk in (in mijn opzicht). Dus ik adviseer je dit voordat je mijn commetaar verwerpt, kijk eerst is wat ik bedoel. En als jij daar niet in geloofd of niets van afweet zeg dan niets. Het ging nu om de essentie van het onderwerp niet om het gelijk krijgen. Ieders geloof is ieders eigen zaak.
Jij zegt dat er veel oorlogen door komen, ik kan niets anders zeggen dan dat je gelijk hebt, dat is allemaal een kwestie van macht. Laat me dit zeggen, geloof en macht gaan niet samen, een geloof is iets persoonlijks. Het is erg vervelend als mensen een geloof fout interpreteren en daar een machtsstrijd van maken, daar maken ze zich niet echt geliefd mee.

Oh ja, je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, ieder z'n eigen menig voor een kleurijke wereld . Het ging om het onderwerp...En daar heb ik commentaar op gegeven, naar wat ik de laatste jaren geleerd heb.



Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 18-03-2002 17:29 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 17 maart 2002 12:33 schreef ziekeling het volgende:
inderdaad alle religie is voor onzekere naïevelingen die zo graag willen geloven in een hogere macht omdat hun eigen niets-betekenende leventje onopmerkelijk is en monotoon en hopen dat ze 't later wel beter krijgen terwijl ze zichzelf alleen maar voor de gek houden, en dat gezellig met z'n allen doen. en voor masochisten die graag hun hele sterfelijke leven lijden omdat ze vinden dat ze gestraft moeten worden om te leven en hun hele leven moeten wijden aan dat wat niet eens bewezen is maar hun van af kinds af aan met de paplepel is ingegoten. en voor de zwakkelingen die zichzelf niet kunnen beschermen tegen al 't slechte in de wereld en dan maar zich nestelen in de kribbe van hun conservatieve bekrompen regeltjes die hun zijn voorgeschreven.


das alles


Iedereen ze eigen kijk erop



Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 06-04-2002 13:56 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Grimnir... (klinkt als een dwergennaam; LotR welteverstaan) vergeet niet dat ik zo'n rite niet zelf wil uitvoeren. Ik ben niet gek! Ik weet dat er het een en ander rondzweeft dat zich aangesproken kan voelen! Ik heb niet de wilskracht of de kennis om dat dan in de hand te houden! Mijn verhaaltje gaat ook over zo'n rite die verkeerd afloopt!


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 08-05-2002 23:16 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 6 april 2002 13:56 schreef Paulien.broeren het volgende:
Grimnir... (klinkt als een dwergennaam; LotR welteverstaan) vergeet niet dat ik zo'n rite niet zelf wil uitvoeren. Ik ben niet gek! Ik weet dat er het een en ander rondzweeft dat zich aangesproken kan voelen! Ik heb niet de wilskracht of de kennis om dat dan in de hand te houden! Mijn verhaaltje gaat ook over zo'n rite die verkeerd afloopt!


(Grimnir Naam van Odhinn, betekent gemaskerde)
Ok, dat bedoelde ik ook niet. Maar als je vragen hebt, don't hasitate to mail me



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-05-2002 23:37 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2002 12:52 schreef Paul het volgende:
Misschien ben ik wat bijgelovig ... maar dat boek zou ik niet eens inkijken.


Dan ben je inderdaad bijgelovig, ik heb het gelezen en voor de gein wat van die onzin uitgeprobeerd en niks bizars gebeurt!


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 08-05-2002 23:39 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 8 mei 2002 23:37 schreef Dargull het volgende:
Dan ben je inderdaad bijgelovig, ik heb het gelezen en voor de gein wat van die onzin uitgeprobeerd en niks bizars gebeurt!

Och, bijgeloof kan geen kwaad...zo'n boek ook niet..is idd wel grappig


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 08-05-2002 23:41 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 8 mei 2002 23:37 schreef Dargull het volgende:
Dan ben je inderdaad bijgelovig, ik heb het gelezen en voor de gein wat van die onzin uitgeprobeerd en niks bizars gebeurt!


Het is voor het grootste deel fictie, alleen de spreuken zijn van oude herkomst. Sumerisch om precies te zin (beschaving voor babylon). Die lui waren ietsjes slimmer in dat soort dingen als ons dusch...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-05-2002 18:47 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 februari 2002 12:52 schreef Paul het volgende:
Misschien ben ik wat bijgelovig ... maar dat boek zou ik niet eens inkijken.


Hehe ik heb een tijdje geleden een necronomicon pocket editie gekocht. Is erg grappig om te zien hoeveel songtexten er letterlijk uit gejat zijn... ghehehe...


Zenial


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 14-05-2002 18:49 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 8 mei 2002 23:41 schreef Grimnir het volgende:
Sumerisch om precies te zin (beschaving voor babylon). Die lui waren ietsjes slimmer in dat soort dingen als ons dusch...


Dit is best wel interessant:

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/491857/1/25



Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 15-05-2002 12:20 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 14 mei 2002 18:47 schreef Zenial het volgende:
Hehe ik heb een tijdje geleden een necronomicon pocket editie gekocht. Is erg grappig om te zien hoeveel songtexten er letterlijk uit gejat zijn... ghehehe...


Tja, er zijn verschillende edities...



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 22-05-2002 16:28 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2002 19:49 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, check de belachelijke Satanic Bible van Anton Lavey eens zou ik zeggen. ISBN nr.: 0-380-01539-0, en misschien is een of anderde maffe amerikaan wel zo aardig geweest hem op internet te zetten. Anyway, er staat een hoofdstuk in over hoe je dat soort shit moet doen.


Van een leeuwentemmer moet jet hebben.


Tum podem extulit horridulum...


Lord Uraneck
SCHIJT!!
Usericon van Lord Uraneck
Posted 24-05-2002 3:10 by Lord Uraneck Wijzig reactieProfiel van Lord UraneckQuote dit bericht

heb de necronomicon laatst eens vluchtig doorgebladerd, niet erg hoogstaande literatuur.

Weet nog wel een leuk ritueeltje btw. erg leuk om een stel naive sjaarsen te narren. je hebt nodig: 1 bord per persoon (gewoon zo'n porselijnen ding waarvan je eet), waxinelichtjes (kaarsen staan vast gaver, maar met waxinelichtjes gaat je huis wat minder makkelijk in de fik), een paar woorden oud iranees, en een keuken die is afgescheiden van waar de rest zit. Na afloop is iedereens gezicht zwart, dus een fototoestel is ook aan te raden


ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-05-2002 3:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 februari 2002 12:52 schreef Paul het volgende:
Misschien ben ik wat bijgelovig ... maar dat boek zou ik niet eens inkijken.


Frappant; ga je dan ok twijfelen als een zwart kat je pad kruist? Of kijk je omhoog als je onder een ladder door gaat?

De Necronomicon, The Satanic bible & Satanic rituals heb ik allemaal in pocketvorm gekocht in The American bookstore in Amsterdam. Vrij goedkoop allemaal, en best interessant/leuk om te lezen.

The Satanic bible heb ik in havo 5 nog op mijn boekenlijst gezet en er mondeling examen over gedaan. erg handig dus.

Pauline.Boeren; er bestaat ook een cd van waar je rituelen hoort van Alleister Crowley of de riten van Anton LaVey. hier krijg je ook een goed beeld van hoe dat er daar aan toe gaat/ging.

Dwaallicht heeft trouwens gelijk wat betreft de Necronomicon; die er te koop is, is van Lovecraft, die in de huid kruipt van The mad Arab Alhazred die zijn visioenen uiteenzet.

Bovenstaande zaken zijn allemaal poppekast.

En voor de mensen die in magie geloven: don't use it; het keert zich vroeg of laat tegen je.

(De échte Necronomicon is trouwens een heel ander verhaal, maar daar is maar een deel van teruggevonden naar het schijnt)

Clatu verata nectoUCHEHUM!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 24-05-2002 15:29 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Yep, maar die pocket necrootjes bevatten wel veel orginele spreuken die in op de sumerische kleitabletten zijn teruggevonden.
Aleister Crowly is weer een heel ander verhaal, daar heb ik ook wat literatuur van gelezen.



Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 25-05-2002 6:02 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ehm... de Necrinomicon bestaat niet, er zijn wel boeken verschenen onder die naam, maar de oginele van de gekke Arabier (ofzo) was een verzinsel van H.P. Lovecraft, zoals iemand eerder al schreef.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 27-05-2002 11:51 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

*Zucht* welke necronomicon bestaat niet?

Daar heb je het al, welke is de echte. De essentie van de necronomicon is niet het verhaal, maar de sumerische passages...die zijn nl. wel echt.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2002 11:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb een rite elke avond voor dat ik ga slapen: tandenpoetsen


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-05-2002 11:56 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

jullie mogen zeggen wat jullie maar willen, maar ik kan lekker toveren.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 27-05-2002 11:57 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ohh jah joh? jij ookal. das nou toevallig.. IK OOK!!!!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-05-2002 11:58 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 11:57 schreef Demogorgon het volgende:
ohh jah joh? jij ookal. das nou toevallig.. IK OOK!!!!


tim tada, simsalabim.....


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen