|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Satanisme = geloof = gay! Dat zijn feiten en dat is logica! |
|
quote: BM moet satanistisch zijn? - Summoning - Rakoth - Temnozor (ok wel nazi) en daarbij komt dat mickael wel black is/was maar geen metal (wel mooie witte corpse paint) oh en satanisme bestaat niet echt vinnik. Je gelooft alleen in satan als slechte/goede als daar iets tegen over staat, dus god (een god)...... |
|
quote: |
|
quote: Summoning black Rakoth ken ik niet en Temnozor zou ik ook geen black noemen. [o en gebruik voortaan ff de editknop ipv twee keer achterelkaar te posten, tnx] quote: ja hoor... |
|
je hebt satanen gestoorden en satanisten lavey aanhangers ik ben geen van beide |
|
Er is een hoop gepraat in de BM. Houd ik niet zo van. Stoer lopen doen enzo [kerken fikken?]. Daarom probeer ik me tot de muziek te beperken. Iets wat moeilijk is en de muziek gedeeltelijk verneukt, maar uiteindelijk een hoop frustraties weghaalt. Orgineel topik: Satanistische riten. Snap nog steeds niet waar het over gaat. Ritueelen ofzo? |
|
quote: wat is het dan?! eerste summoning album wel degelijk black! en als de texten dan wel over satan zouden gaan, is het dan ineens wel black? quote: als je in iets goeds gelooft, weet je alleen dat het goed is als er iets slechts tegen over staat (satan:god). anders kan je toch geen vergelijking maken?! Waar geloof je dan in als je satanist bent? |
|
Slechtheid...het is heel duidelijk dat je zeer oppervlakkige meningen hebt en niet echt veel afweet van dit alles. Je kan alleen enkele klicheslogans. Satan is NIET afhankelijk van het Kristendom!!! Er bestonden vele duivelssekten VOOR het kristendom bestond. En wie kan er nu NIET geloven in een goede en een slechte kracht, gesymboliseerd door god en Satan? Iedereen doet dit...het is gewoon een feit. Ik geloof in god en satan. Maar dat betekent niet dat ik de gods leer volg! Er is een verschil tussen ergens in geloven en er achterstaan. Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat ik in god geloof (als het Licht) maar haat hem. Versta je? |
|
quote: Waar baseer je dit op? Op 2 posts? Voor de rest van je verhaal: fukk off! |
|
quote: moet ik je toch teleurstellen |
|
quote: Begrip metafoor is ook jou onbekend? Heb je die CD? quote: check reply van Retribution |
|
quote: moet ie op de server? |
|
quote: Natuurlijk is dit geen feit, want dit kan jij nooit bewijzen/onderbouwen. Wie geloven daar niet in? Ketters! [may they eternally rot in hell! ] |
|
okee, heb twee opmerkingen verenigd hieronder [Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 04-08-2002 16:15] You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ik bedoel, heb je 'm vergeleken met hun andere CD's, qua songtitels enzo? Lugburz is niet alleen qua muziek anders dan de daaropvolgende CD's. |
|
jah natuurlijk heb ik em, kwa muziek is ie heeeeeel anders. alleen ik snap niet precies wat jou point is. tracklist: - Grey Heavens - Beyond Bloodred Horizons - Flight of the Nazgul - Where Winters Forever Cry - Through the Valley of the Frozen Kingdom - Raising With the Battle-Orcs - Master of the Old Lure - Between Light and Darkness - The Eternal Lands of Fire - Dragons of Time - Moondance lijken mij toch wel weer erg door tolkien geinspireerde titels. De text weet ik niet want die verstaat niemand. dus ik weet niet waar je op doelt |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |