|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hm, ik hou niet zo van dat technische gitaargepriegel in de metal. Ik heb vroeger ooit het album 'Go Off' gehoord, en dat was volgens mij instrumentaal (weet ik ook niet meer zeker). Bareuh... |
|
Carcariass signature |
|
Twee Nederlandse bands: Kong Malfunction (erg goeie technische thrashmetal, helaas niet meer uit dan een demo, in een ver verleden) |
|
vet topic/ Suck my piss |
|
quote: Waarom moet je half Nederlands half Engels praten? Het slaat nergens op en het irriteert me. |
|
Boris Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: o |
|
quote: www.myspace.com/sculptureband The trend is dead. |
|
quote: doe veel aan scripting, beroepsmisvorming misschien... thanx for the effort btw [Dit bericht is gewijzigd door Sideffect op 23-03-2008 13:34] |
|
elke andere misselijke lul hier zou dit topic instrumentale metal genoemd hebben... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
|
|
quote: dacht ik wel, eerlijk gezegd maar via de search vond ik het niet, |
|
quote: Oh, ik dacht dat het een nieuw genre was. |
|
Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Juistem! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Yuri Gagarin (SWE) vergelijkbaar... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |