|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Staat al in mijn agenda |
|
HEUY!!!! ZOD zal de boel komen opwarmen |
|
quote:welke van de twee? |
|
Ik verwachtte idd afgelopen zaterdag ook Collision Tammi op zang |
|
tammi had zeker een sik gekregen en tattoo's??? |
|
en een ander accent |
|
De tammi versie |
|
hehe, ik heb er zin in!! |
|
quote: +1 |
|
quote: |
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aah wordt dus dezelfde combi als laatst in sevenum, toen stond dezelfde zod voor ons Wordt vettig !! Zeker in het kader van het tiende jaar dat stormrider bestaat ! |
|
10 jaar? dat word dan extra hard feesten (net zoals in Ell laatst ) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kan me het eerste optreden van Muuk nog herinneren, dat was volgens mij ook in Ell. Zal toch ook in de begindagen van Stormrider zijn geweest, 1999 of zo? (was nog bijna matten met een stel kampers in de frituur na afloop....zucht, die goeie ouwe tijd... ) " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Dat was inderdaad in de begindagen van ons bestaan met Muuk op tweede gitaar !!! Was een goede tijd inderdaad, eerste gig was in Heel, een of andere kleine tent. |
|
HEUY!!!! |
|
quote: dat was geslaagd toch?! |
|
|
|
quote: Maar nu is natuurlijk een veel betere tijd met mij op gitaar!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote:als je gitaar het doet |
|
Mies, jij homo!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: aha, is t zo'n gitaar!? |
|
quote: HEUY!!!! Ga je ook trakteren op vlaai |
|
Alweer bijna zover Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ook aanwezig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |