|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lovebite Cheating Death The Heavens Devils De Zus Van Hans The 8th Sin Punk Rock Heavy Metal Karaoke Band, Sing your favourite songs with a real band backing you up! Songlist http://www.letsgotohell.nl/punkmetallkaraoke-songlist.htm Zaal open 18:00 uur - Aanvang 19:00 uur - Entree 5 euro Het Podium Schutstraat 43 Hoogeveen www.hetpodium.nl [Dit bericht is gewijzigd door hetpodium op 27-03-2008 12:52] |
|
Aangezien Kings of Metal helaas niet doorgaat denk ik dat we hierbij wel aanwezig zullen zijn. see you at occultfest! |
|
Aanwezig Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Jammer dat Massive Assault niet speelt of the Butt Buggs, das ook altijd feest! see you at occultfest! |
|
quote: Volgede keer beter Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Wat is Cheating Death voor band? (ken ik niet) Enne wat gaaf dat jullie de punkrockheavymetalkaraokeband weer hebben geboekt! (was wel een succes bij de voorronde vd metal battle) see you at occultfest! |
|
Cheating Death ken ik zelf ook niet. Ik ga dat zo ff googlen. haha En die karaoke band was vorige keer op de metal battle echt een suc6. daarom hebben we het weer geflikt om ze weer terug te laten komen. |
|
Ahja mochten jullie nu geen karaoke mensen kunnen krijgen, dan is daar altijd nog Jeunis het Podiumbeest. |
|
Lijstjuh! Jeunis Jimmy???? Martijn Ronald ???? Smeerik |
|
Lijstjuh! Jeunis Jimmy???? (komt vast wel) Martijn Ronald ???? Smeerik the witch en loekie (hoe kun je ons nou vergeten? ) see you at occultfest! |
|
quote: ok, het tijdschema was me nog niet bekend, weet ik dat ook weer . Wordt wel weer een gezellig feest. Gelijk ff een paar nije nummers erop los vuren die avond. |
|
quote: Zo ist maar net |
|
quote: see you at occultfest! |
|
Denk dat ik ook wel even kom kijken. |
|
Cheating Death is een leuke band, misschien kom ik ook nog wel even kijken |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: see you at occultfest! |
|
quote: Dus niet de broer, maar de zus er van |
|
Even de bende weer omhoog schoppen. Mocht je twijfelen wat je 's avonds gaat doen met Trixdag; je bent altijd welkom. |
|
quote: Dank u! Wel vet zeg the 8th sin als headliner he he. Doen jullie je oranje strikjes nog om (jaha ook jim)? Wij zijn iig nog steeds aanwezig! see you at occultfest! |
|
Hier denk ik heen (aangezien er in Zwolle niks interessants komt)! Vraagje: ligt dit een beetje dicht bij station Hoogeveen? |
|
hm, 20/25 minuten lopen, goed te doen Je moeder. |
|
Oké dan, thanks, dan wordt dit het. |
|
quote: We spelen als het goed is een uurtje eerder, om 22.00u. De Zus van hans kwam dat beter uit ivm werk of zoiets. Dan zijn we gelukkig niet te bezopen voordat we het podium bespringen, en kunnen we daarna langer doorzoepen. |
|
Maar euuhhh.. iemand een tijdschema ofzo? Dan weet ik hoe vroeg ik vanuit Gru'n hier naar toe moet, als ik het niet vergeet. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |