IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Fitna the Movie Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2008 19:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 17:46 schreef Vampire John het volgende:
Vandaag op school:
"Meneer, heeft u de film Fitna gezien?" waarop ik heb geantwoord 'Mwoh, ik vond het boek toch beter...'


Dat schreef Ab Zagt van het AD inderdaad ook.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2008 19:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 18:32 schreef Judge M. het volgende:
Nondeju, ik kreeg gisteren al een bericht dat hij online staat, nu kom ik thuis en op tv gaat het nergens anders over zo lijkt het. Ik heb nu al geen zin om hem te gaan kijken maar toch denk ik dat dat nog wel ga doen dit weekend.


Spaar je de moeite, gewoon een herhaling van een hele zooi oude nieuwsbeelden van de afgelopen 7 jaar gekoppeld aan uit hun verband gerukte koran-teksten, met Grieg en Tjsaikovski muziek eronder, en vervolgens inzoemen op nederland met "mogelijke toekomst" voorspellingen als "lopen we straks allemaal rond met een burka?" en "heeft elke straathoek een minaret?" met schijnbaar amateuristisch gephotoshopte afbeeldingen erbij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-03-2008 19:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 maart 2008 19:15 schreef Mark het volgende:
Spaar je de moeite, gewoon een herhaling van een hele zooi oude nieuwsbeelden van de afgelopen 7 jaar gekoppeld aan uit hun verband gerukte koran-teksten, met Grieg en Tjsaikovski muziek eronder, en vervolgens inzoemen op nederland met "mogelijke toekomst" voorspellingen als "lopen we straks allemaal rond met een burka?" en "heeft elke straathoek een minaret?" met schijnbaar amateuristisch gephotoshopte afbeeldingen erbij.
Ja maar, ja maar.. Dan kan ik er straks niet over meepraten van Kwelgeert



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2008 19:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Heel uit zijn verband gerukt, echt wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 19:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

krep, het is gewoon een beeld van wat Islam is. Dat er veel Moslims zo niet zijn, wel, goed voor hen. Dan zijn het pseudo-Moslims.


en ik herhaal, tis niet dat Moslimproblematiek allemaal terrorisme-religie-gerelateerd is, en dat wordt hier in Fitna wel naar voor gebracht. Der zijn gewoon veel problemen met "van Moslim-ouders afkomstige jongeren"


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2008 19:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

In Fitna wordt nergens straatterrorisme gekoppeld aan de islam. Uberhaupt wordt niet alles terrorisme genoemd. Wel komt het totalitaire randje van de islam naar voren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 19:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat zal wel zijn!


maar toch is hij bang van terrorisme (telefoonboek), je kunt de twee niet van elkaar losmaken


signature


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-03-2008 20:25 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Gewoon een film die iedereen had kunnen maken en op Youtube had kunnen zetten en geen haan had er naar gekraaid. Dankzij Balkenende en zijn kornuiten en allerlei andere slimmerikken over de wereld, heeft dit filpje nu zoveel aandacht gekregen en Wilders en aanhang daardoor hun zin. Dat de mensenrechten binnen een geloof aangekaard mogen worden, ben ik absoluut voor. Het katholieke geloof heeft ze in de loop der jaren (terecht) ook van alle kanten van langs gekregen omdat ze anti homo was en mensen geen condoom mochten gebruiken....
Ophef om niks omdat Wilders een grote bek heeft, maar niet met constructieve ideeen komt, Balkenende echt een lafbek is en een deel van de moslimwereld wel degelijk een kort lontje heeft.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 28-03-2008 21:30 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Die Wilders houdt de mensen toch wel lekker bezig, de prachtvent. Inderdaad een pulpfilm, maar daar gaat het ook niet om. Volgende keer stem ik weer op Wilders




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-03-2008 21:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 maart 2008 21:30 schreef Bonnie het volgende:
Volgende keer stem ik weer op Wilders
Net als 25% bij jou in het dorp zag ik op het nieuws



Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 28-03-2008 21:44 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 21:36 schreef Judge M. het volgende:
Net als 25% bij jou in het dorp zag ik op het nieuws


Venlo forever !




hellhun
Usericon van hellhun
Posted 28-03-2008 21:58 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Dit kost m stemmen, slaat nergens meer op, behalve dat de Moslims en niet Moslims het er over eens zijn dat Wilders een belachelijke vent is, mischien is het een hulp middel voor de acceptatie van elkaar, praten met elkaar is de sleutel mensen!


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 22:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 21:58 schreef hellhun het volgende:
Dit kost m stemmen, slaat nergens meer op, behalve dat de Moslims en niet Moslims het er over eens zijn dat Wilders een belachelijke vent is, mischien is het een hulp middel voor de acceptatie van elkaar, praten met elkaar is de sleutel mensen!


dat is het! hij heeft een verborgen agenda!

Nobelprijs voor die man!


signature


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 28-03-2008 22:10 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

HA, net als de NSB dat een infiltratie organisatie van de gealieerden was, hoe denk je anders dat duitsers verslagen werden? gewoon door onze jongens van de NSB! maar ja dat is weg geschreven uit de geschiedenis.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of zoals ik mijn broer zijn zeep afneem, zodat mijn moeder meer goesting krijgt om me af te zuigen


signature


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 28-03-2008 22:16 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Kijk dat is pas een familie band zeg, en je vader weet van niks?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 22:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wie denk je dat de zeep maakt?


signature


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 28-03-2008 22:24 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Ik laat mn anus altijd aflikken door vier honden, ik laat voor de hobby de honden uit voor oude mensen, effe wat leverpastij in mn bruine ster en hupatee!


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik laat mijn honden altijd uit aan de Moskee

daar hebben ze het schijt aan

kan ik niets aan doen, dat het zo een heidenen zijn


signature


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 28-03-2008 22:30 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

typisch christen honden!


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 22:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat zijn Moslims eigenlijk? Christenhonden, Jodengieren,
Moslim...meeëters?


weet er trouwens iemand op hoeveel de teller van bezoekers vd film al staat ?


signature


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 28-03-2008 22:37 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Kamelenneukers


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2008 22:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geiten uit de mode?

daar heeft Wilders niets over gezegd!
hoe reageren de sluiers eigenlijk in Nederland?
die met internet bedoel ik



...

hoe dom van me


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2008 10:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 19:38 schreef Hypnos het volgende:
dat zal wel zijn!


maar toch is hij bang van terrorisme (telefoonboek), je kunt de twee niet van elkaar losmaken
Kant en wal, kant en wal.

Dat telefoonboek is een grapje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-03-2008 10:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 maart 2008 10:57 schreef kwelgeest het volgende:
Dat telefoonboek is een grapje.
Goed om te weten dat de rest van de film wel bloedserieus is dan



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen