![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-06-2009 17:52] ![]() |
|
Aandachtshoer. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Het is dat je zo'n lekkere vent bent, anders had ik gezegd dat je geen humor hebt. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Jezus! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Je verneukt het hele topic man! Bruce Banner ![]() |
|
mijn excuses ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Godverdomme! ![]() ( ps: ![]() ![]() |
|
Muhaha ![]() Sexy hoor. ![]() |
|
Haha flauw.. ![]() ![]() |
|
Jammer... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:LAL. ![]() |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2730207 ![]() |
|
![]() by the way..goeie actie...lol Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() ![]() Ik wíst gewoon dat het niet zo was, en toch klikken, hè... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 28-03-2008 8:44] ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
Oow wat zijn mensen toch weer nieuwschierig ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Geweldig ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Flauw ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Mwoahaha... zo zit ik nu ook in mijn badjas! Ik ga me maar snel omkleden voordat de meneer van de UPC langs komt! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |