|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
CD dood? Wat een onzin. |
|
Daarnaast mis ik informatie over het goed samenstellen van promo-packs voor labels/zines/zalen etc. Ik zie daar met name van ongeboekte bands veel ondermaats gepruts of overdadig gedoe wat alleen maar geld kost. |
|
Lees het artikel maar dan begrijp je wel wat er bedoeld wordt.. |
|
Ik zou zeggen pleur het erop als reactie, lijkt me een goede aanvulling! |
|
"De CD is dood, maar hoe brengen we nu onze muziek aan de man? Omdat ikzelf als eind twintiger ook weinig CDs meer koop. Niet omdat ik het geld niet heb maar omdat ik te lui ben om naar de winkel te lopen, omdat ik geen 12 of zelfs 16 euro wil neerleggen voor iets wat ik thuis niet draai. In mijn auto draai ik muziek af op mijn I-pod. Af en toe pik ik een CD mee op een concert, maar bijna altijd download ik de muziek. Af en toe koop ik wat via Itunes. De vrienden om me heen doen niet anders.. Een kwestie van gemak en keuzestress.. er zijn zoveel bands en net zoveel CDs in omloop!! “Beleven” van merchandise verkoopt. Als je een CD winkel binnenloopt en je ziet op de toonbank een mooi verpakte CD of DVD, supercoole artwork, op de toonbank in een mooie display. Je kunt er ook even in bladeren. Je hart gaat sneller kloppen en je wilt het gaan luisteren. Deze ervaring zorgt ervoor dat je het sneller koopt." Euh... Is het nou het één of het ander? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat een enorme bult onzin allemaal. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je vergeet nog: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Verrek, ja. Dom van me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien eens grappig om wat neer te pennen voor de bands om optredens te fixen. De beste manieren om packages te sluiten, jezelf bij een grote band in het voorprogramma te slijmen, contact leggen met programmeurs, gage regelen enzo. |
|
haha klein stukje over naamgeving gelezen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zal de jongens voorleggen om de naam te veranderen naar Riipulse |
|
of ripples, het klinkt nog hetzelfde ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of Rimpels, ook vrij walgelijk natuurlijk, twee vliegen in één klap. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Och. quote: Of Murder: Murder (Bra) Murder (Col) Murder (Ecu) Murder (US) Murder 101 Murder Basket Murder Circle Murder Company Murder Corporation Murder Delirium Murder Hill Murder in Art Murder in Greenwich Murder in the Red Light District Murder Ink Murder Intentions Murder of Crows Murder of God Murder One (Ger) Murder One (Ger) Murder One (Grc) Murder One (UK) Murder Persons Murder Rape Detail: http://www.metal-archives.com/band.php?id=27904 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-03-2008 0:46] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Murder (hol) bestaat nog niet, zie ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Stel: Je hebt laatst een bandje gezien. Iets met Murder en ze maakten metal. Ik slinger maar eens even wat termen in google. Murder en Metal bijvoorbeeld. Durf je een gokje te doen of ik bij de juiste band terecht kom? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik denk dat je dan allereerst uitkomt bij Macabre, aangezien hun site murdermetal.com is. (Niet dat dat erg is.) Edit: Stimmt! net gechecked. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 30-03-2008 4:21] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
duh Je moeder. |
|
De reden dat dit blog is opgezet is om bands te helpen. Voor die 90% die blijft ploeteren en verzuipen in de oefenruimte en af en toe iets daarbuiten. Hier wordt niet gezegd dat de initiator en 'side'-redacteuren achter dit blog het allemaal zo goed weten, integendeel. Een blog vertolkt een mening. Plaats je reactie als je aanvulling hebt op wat geschreven is. Voor sommige mensen zal het bullshit zijn. Blijkens de reacties van de honderden bezoekers die dagelijks langs komen zal er vast iets van hun gading bij zitten. |
|
quote: Desensitised heeft ook net de naam veranderd hehe |
|
goeie site, ik hoop voor t schooljongetjes dat de meester hem een goed cijfer voor zn opdracht heeft gekregen dan kan het nu weer uit de lucht... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, dat, en zo'n glimmende, ronde muziekdrager heet 'cd', niet 'CD', heaumeaus. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |