|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
aanwezig in de Dynamo |
|
quote:+1 |
|
quote: +1 Zeker wel vetjes Onslaught!!! Alleen sund dat Carnal Forge niet meer komt... an evil incarnation of DEATH! |
|
Aanwezig in Atak Bareuh... |
|
12.04.2008 Atak - Enschede (NL) Onslaught + Suicidal Angels + Burning Hatred |
|
Voor Essen, Eindhoven en Leeuwarden zoeken we nog een LOCAL support. Onslaught stelt de backline beschikbaar, alleen de basics zoals tops, pedalen, hi-hat en cymbals dienen zelf meegebracht te worden. Wie denkt er qua stijl bij te passen en tevens al over voldoende podiumervaring beschikt mag zich ff melden op tmr@chello.nl Zondag avond uitsluitsel Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: +1 kan ik eindelijk die beloofde cola geven Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: |
|
quote:Cool Spa'tje rood fietst er anders ook wel in |
|
quote: Ook goed, en dan hou ik 't wel bij bier als je het niet erg vindt. Al bekend wie het tweede voorprogramma wordt naast Suicidal Angels? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ga gerust je gang quote:Ik zou het niet weten. HellsBells weet het waarschijnlijk wel |
|
Ook aanwezig in Eindhoven. |
|
Aanwezig in de atak.. |
|
Aanwezig in Romein. |
|
Aanwezig in de Atak Bla |
|
quote:Woon je eindelijk in het Zuiden... |
|
Line-up Leeuwarden: 13 April 2008 Onslaught Non-Divine Escadron Suicidal Angels The Blackest Grey Deur: 16:00 Aanvang: 16:30 Entree: 12,- Poppodium Romein - Leeuwarden [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 08-04-2008 14:31] |
|
In Dynamo is Sepiroth de support act. |
|
Ik krijg net te horen dat wij(Sepiroth) ook mogen spelen aankomende vrijdag in Dynamo : ) www.myspace.com/sephirothnl even nieuws ook: Na 3 jaar onder de naam 'Sephiroth' gespeeld te hebben, hebben we besloten de naam te veranderen naar 'Sepiroth'. Geen grote verandering dus, maar genoeg om onderscheid te maken met de vele andere Sephiroth's out there! Alle links, CD's en T-shirts gemaakt onder Sephiroth blijven natuurlijk gewoon bestaan, alleen zullen we in het vervolg de 'h' weglaten! Als je het er niet mee eens bent, of je wil je tattoo verwijderingskosten declareren,of je wil een stukje zwarte tape hebben om de h weg te plakken op je shirt,laat het even weten |
|
@ Deathwish: Heb je ook enig idee hoe laat de bands klaar zijn met spelen? Wil je muilperen? |
|
Onslaught is rond 21.30 klaar. |
|
quote: Mijn broer woont in Enschede en ik ben er al veel te lang niet geweest. Hij was degene die Metal draaide toen ik nog een 'klain maiske' was en mijn smaak beïnvloedde voor de rest van mijn leven... Toen Power From Hell uitkwam was ik 14 en hij 17. Dit is ons reinste jeugdsentiment! Thermonuclear Devastation was direct mijn favoriete nummer. Hij de elpee, ik het casettebandje! Bla |
|
Hoelaat begint het nu in eindhoven? Nog steeds om 19.30? Website dynamo is nl nog niet aangepast Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Aanwezig in atak |
|
quote: Okay net Dynamo even gebeld: Deuren open 1900 uur. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |