|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach dan hang ik wel de hangoudere uit Moet er toch eerder zijn i.v.m. Suicidal Angels spreken voor Metal Storm. Weet alleen nog niet hoe laat die gasten aankomen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Morgen dus, met Suicidal Angels en een lokale band... live in de Dynamo! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Waarom nou zo fokking vroeg? Ik denk niet dat ik dat ga halen ivm werk, files etc Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: +1 |
|
quote: Nou weer gezeur dat het te vroeg is. Meestal krijgen we klachten dat de bands te laat spelen ivm de laatste trein naar Nijmegen ! |
|
quote:Ga je zaterdag naar Enschede! Zit je ook niet met de vrijdagdrukte |
|
Vanavond Eerste band speelt overigens rond 20.00 uur |
|
quote: Mooi! Dan ga ik toch maar. Had het anders echt niet gered vanavond. Nu laat ik hier op het werk wel een puinhoop van jewelste achter maar dat zien we maandag wel weer, haha. Thrash!! don't mistake lack of talent for genius |
|
That's the spirit |
|
Vanavond in Enschede. Bareuh... |
|
Kan er helaas niet bij zijn Sorry, Ulk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bareuh... |
|
Onslaught was gaaf |
|
quote: Helemaal mee eens. Suicidal Angels was ook erg vet Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wel een beetje erg veel Kreator,s Pleasure to Kill (Suicidal angels) nummers werden naar mijn indruk te gejaagd gespeelt. Onslaught, helaas geen Flame of the Antichrist, wat in 013 kleine zaal februari 2007 wel nog gespeeld werdt. Maandag weer, A lesson in Violence!! |
|
Vanaamd in Atak |
|
Ja, gaaf concertje weer, alleen even wat wisselende gitaargeluiden tijdens het eerste gedeelte van de Onslaught set. Suicidal Angels leek inderdaad erg veel op Kreator (en soms een beetje Dark Angel) maar ook een erg gaaf old school concert. Ze hadden wel het beste geluid. Jammer dat Sephiroth een bassist mistte, plus dat het iets te nieuwerwets was voor de aanwezige old school fans. Zo, en maandag weer Exodus in Dynamo: goh, wat is het slecht vertoeven in Eindhoven als je een old school thrash fan bent Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was er graag bijgeweest gister, maar het zat er effe niet in. Maandag maar naar Exodus dan |
|
quote:En dan komen Testament en Forbidden ook nog. Ik wil weg! Echt niet dus |
|
Municipal waste komt ook nog 16 juni. Het gaat goed in eindhoven. |
|
quote: Damn ja, ik denk dat maar eens ga verhuizen naar de Lichtstad Maandag weer aanwezig met m'n ouwe botten. Lang leve old school thrash. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En bedankt Marcel met die opmerking over oude botten; ik zit al op de veertig, jij er tegenaan Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Jij bent dan ook echt oud John. |
|
Nee, Onslaught is pas oud! Bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |