|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De Fransen van Goryptic zullen deze middag ook langskomen en hun brutal death metal ten gehoren brengen. Deze band is begonnen in 2005 en heeft sindsdien niet stil gezeten. Na een EP en een Promo was het tijd voor een full-lenght die ervoor zorgen dat ze konden touren met bands als Spawn of Posession en Despondency. Denk bij Goryptic aan invloeden van bands als Lividity en het oudere werk van Cryptopsy. www.myspace.com/goryptic |
|
Het Nederlandse Devious speelde al eens met bands als Suffocation, Vader en Cannibal Corpse en dat zijn zeker niet de minste bands. Met hun tweede full-length "Domain", die is uitgebracht door het label Deity Down Records laten ze nogmaals zien nog lang niet weg te slaan zijn uit de Nederlandse Death metal scence. Aan wat voor invloeden moeten we denken bij Devious? Morbid Angel, Death en een vleugje At the Gates, maar bovenal maken deze Nederlanders death metal zoals Devious het wil, dit stukje talent mag je dus niet missen! www.myspace.com/deviousdomain |
|
De Duitsers van Obscura zullen op 14 september langskomen voor een exclusief Nederlands optreden waarbij ze het gehele nieuwe album zullen spelen wat eind dit jaar uit moet komen. Obscura bestaat uit: Steffen Kummerer - Guitar, Vocals Christian Muenzner (ex-NECROPHAGIST) - Guitar Jeroen Paul Thesseling (ex-PESTILENCE) - Bass Hannes Grossmann (ex-NECROPHAGIST) - Drums en daarvan kennen we natuurlijk Jeroen van onze eigen Death metal trots Pestilence. De nieuwe nummers die nu te beluisteren zijn op hun myspace beloven wat, dit mag je dus niet missen!! http://www.myspace.com/realmofobscura |
|
Het word al gezellig zie ik. |
|
Toxocara en Burning Hatred zullen trouwens ook komen en hiermee is de line-up afgerond. |
|
quote: |
|
quote: Mooie line-up! |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 04-08-2008 17:43] |
|
Deze houd ik in mijn achterhoofd. |
|
Is het al bekend hoe laat het afgelopen is? Dit ivm terugreis. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-06-2008 16:35] |
|
Incantation (us) Vomitory (Swe) Obscura (De) Toxocara Devious Goryptic (FR) Burning Hatred 7 bandjes 1400 aanvang.. zoiets?: Burning Hatred 1415-1445 Gorytic 1505-1530 Devious 1550-1620 Toxocara 1640-1710 Obscura 1730-1815 Vomitory 1835-1935 Incantation 1955-2055 Gokje... |
|
quote:Rond 22uur was volgens mij de planning, had ik ergens anders gelezen. |
|
Ah, netjes |
|
*hoppa! |
|
Incantation heeft afgezegd. Bron: de tour agency. quote: [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 25-07-2008 7:11] |
|
Klopt, er word gewerkt aan vervanging! |
|
Brutus is toegevoegd! en Vomitory doet een exclusieve Nederlandse show! Dus niet missen! [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 30-07-2008 11:45] |
|
als headliner? signature |
|
nee Vomitory is de headliner ( exclusieve Nederlandse show) |
|
en kan iemand misschien Incantation uit de topic titel verwijderen? alvast bedankt. |
|
Pas dan ook ff de flyer aan |
|
Brutus! Vet!!! |
|
gedaan |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |