|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
nog iets langer dan een weekje! |
|
Gaat Toxocara nou nog door? Want ze staan niet meer op de site vermeld... |
|
Wij gaan zeker spelen! |
|
Ah oke |
|
Ja lieve mensen, zondag alweer! |
|
|
|
Ja...nou...ik weet het nog niet. Ga zaterdag ook heel de dag zuipen ehh... naar de Baroeg. |
|
Ik las Neuken op zondag II |
|
mwa, neuken op zondag doe ik liever niet met vomitory Je moeder. |
|
hahahaha |
|
aanwezig |
|
quote: Wel iemand in elkaar beuken he, het is tenslotte beuken op zondag :') |
|
Ja, je weet hoe het gaat! |
|
ik heb ninja stokjes hihi Fuck the world and fuck you |
|
Waarschijnlijk ook maar heen. |
|
quote: Gezellie, zie ik jou ook nog weer eens On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Is alweer een tijdje geleden zeg |
|
Ork jonge, mag ik je hartelijk danken voor een erg brute middag gisteren! Burning hatred trapte de dag lekker af. Ik kon direkt mijn nekwervels fijn los schudden. Het viel ook direkt op dat de zaal een erg goed geluid had. Jammer dat er wat weinig (understatement) publiek was. Goryptic was een compleet nieuwe band voor mij maar ze bevielen me erg goed. Dit soort super technische freak death metal is live meestal niet mijn ding maar Goryptic wist het interessant te houden door hun gefreak af te wisselen met trage, brute headbang momenten. Devious wordt elke keer weer beter. Ik denk dat deze gasten een grote toekomst hebben als ze zo door blijven groeien. En Arnold is een geweldige frontman. Dit was mijn tweede keer Toxocara. Hier kan ik kort over zijn. Bruut en strak. Ik heb nog steeds nek pijn. Brutus was de band waar ik het meest benieuwd naar was. Ik heb ze jaren geleden eens in 013 gezien waar ze me weinig deden. Maar daar was ik zelf ook niet echt geconcentreerd aan het kijken. Dat was zondag wel anders en Brutus wist me dan ook totaal te overtuigen. Geweldige band. Hopelijk gaan ik ze nog vaker zien. Daarna moest ik naar huis zodat ik vandaag een beetje fris op mijn werk kon verschijnen. Vette muziek en een gezellige sfeer. Als het aan mij ligt volgend jaar gewoon weer. Volgens mij heb ik trouwens de van Ancient times geschud. Maar dat kan ik ook mis hebben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Leuke avond. Brutus geluid doen ging wel ok dacht ik. Obscura was technisch leuk om te zien, alleen hoorde je het niet echt terug na obscura weg gegaan. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat was absoluut weer een leuk feestje! Me prima vermaakt met de andere bands. De grootste verassing was voor mij Brutus, wat een harde band zeg. Goed geluid JB |
|
quote: Hey ik heb je helemaal niet gezien. Was je er wel? Was leuk feestje. Erg gezellie. Wanneer komt deel 3? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Volgend jaar Als het goed is binnenkort meer info en eerste band(s) |
|
quote: nee lag ziek in bedje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |