|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gezellig Eens kijken of ik daar bij kan zijn, lijkt me lachen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Inderdaad, ga proberen aanwezig te zijn ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Check Afgrund als je het nog niet kent! vette band www.myspace.com/avgrund Stijl: Zweedse grind ala Nasum |
|
Jep ik luister het nu, Ben erbij! |
|
We doen 27 juni ook nog een show met afgrund als iemand geinterreseerd is die show te boeken -> doctordoom@live.nl |
|
quote: Zal ik thuis even doen ja Heb de naam nu al een paar keer voorbij horen vliegen, maar nog nooit daadwerkelijk achteraan gegaan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Flyert. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: die is dus in Arnheim: www.willemeen.nl willemeen heeft een nieuwe website!!! |
|
Poostew gecancelled, World Downfall vervangt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ook een erg fijne band! Siked voor dit feestje! |
|
Laatste ehbo gig in de atak? * snif * |
|
quote:nee, laatste in het oude gebouw |
|
quote: Trouwens, nemen julie die dag jullie audio-terreur ook op schijfjes mee? Die moet ik nog steeds hebben namelijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zowel de Mcd als Split! Komt helemaal goed [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 10-06-2008 16:42] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gaaf! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En ik kom er net achter dat ik zaterdag een flyer hiervoor heb gekregen in het Duits |
|
Gave line-up, maar dan zit ik op Graspop. Ben overigens blij dat Excrementory Grindfuckers op de poster wel goed gespeld is. |
|
quote: Tering, inderdaad vet spul! Ik heb 'em nu even van internet geplukt maar ik denk dat ik die daar wel ga kopen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Goed plan! ze hebben inmiddels de full lenght laten remasteren door Scott Hull (Pig Destroyer) en het klinkt nu ook nog es een stuk beter. Erg fijne band, ook al zullen ze niet geheel in originele bezetting aanwezig zijn. |
|
Ghehe, ik kom er nu achter dat ik Bloody Remains al eens gezien heb in de Stam, in Almelo; volgens mij in het voorprogramma van Bloodsin. "Oeroeboeroe!!!" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oeroeboeroe inderdaad.. :D Misschien dat ik er ben, maar ook best kans van niet.. zal wel weer last minute beslissing worden zoals gewoonlijk. |
|
Brutus is de vervanger van Afgrund. |
|
Geen Afgrund [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 18-06-2008 22:56] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Afgrund had drummer problemen die uiteindelijk resulteerd hebben in te hoge kosten om dit weekend waar te kunnen maken. We zullen echter zeker nog een weekend met Afgrund gaan doen, nog even wachten dus! |
|
Een Brutus show is ook niet mis overigens, er is maar weinig kans om ze te zien aangezien ze vrijwel nooit spelen dus wees erbij! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |