|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is alweer bijna zover! zin in! |
|
Bruuuuutttuuuuusss "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Osdorp is ook niet vervelend! Nu eerst naar Arnhem! siked! |
|
Helaas door omstandigheden toch niet aanwezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Sjaak afhaak!!!! Maar ja was wel een vette dr doom show volgens mij. De rest vond ik niet zoveel aan. Brutus was vrijdag stukken beter. Excrementory grindfuckers vielen me erg tegen, tenminste de paar nummers die ik gezien heb. Op cd is het veeeeel beter. |
|
Ik vond het een mooie avond! Alleen Brutus vond ik wat tegenvallen, technisch prima maar ging wel vervelen. EG gaven een prachtig feestje, beetje rommelig, maar wel erg gelachen. Naar het einde toe, met meer popcovers en rare pop door de nummers heen, werden ze wel wat beter. DrDoom was natuurlijke vette shit, wat een energie op en van het podium! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vond het een mooi feestje. EG, nog nooit gehoord, nog nooit gezien. Verassing van de avond. Extreem exeem, deed het best wel erg goed, de laatste keer vond ik het maar mwa, mwa nu wisten de heren te overtuigen. Dr Doom, leuke band, waanzin.. Brutus, Death METAAAAL! Bloody remains, Leuk om de avond mee te beginnen cd gescoord. |
|
quote: Dan hebben wij vast niet dezelfde band gezien. |
|
quote: Of ik had iets meer gedronken... |
|
Dat denk ik dan ook, want ik vond het een van de slechtste bands die ik ooit gezien heb. |
|
Ik kwam wat later op de avond ook nog aankakken in de Atak na de bands, omdat ik toch in Enschede was. Wat een muziek daar zeg, poppunk revival... |
|
quote: Nog niet zoveel bands gezien jongen? |
|
Haha grapjas |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |