![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Flikker ![]() Against God and Government ![]() |
|
Bij ons op de zaak kwamen ze een tijd terug pakken op maat maken. Kostte geloof 275 pleuro. Ik kan eens informeren hoe die klanten heten. ![]() |
|
Is een rotpak niet goed genoeg? ![]() |
|
quote: Is ver beneden mijn stand Against God and Government ![]() |
|
Een maatzak dan ![]() ![]() |
|
Eigenlijk wil ik ook een witte Against God and Government ![]() |
|
c&a hehe afhankelijk van wanneer je hem nodig hebt trouwens. als het geen arbeidsgerelateerd iets is maar familiebullshit kan dat best ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-04-2008 21:27] Je moeder. ![]() |
|
quote: Want je mag john travolta in de musical saturday night fever spelen? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-04-2008 21:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ja, ik heb het ding nodig voor een gala feest, maar ik wil wel een ding waar een beetje model aan zit zeg maar. Against God and Government ![]() |
|
quote: Neen Against God and Government ![]() |
|
Je zou eens bij Suit supply kunnen informeren. Ik heb er geen ervaring mee maar hoor er goede verhalen over. http://www.suitsupply.nl/ ![]() |
|
quote: Zoek je dan een pak of een white of black tie? Normaal draag je namelijk een smoking of rokkostuum naar een gala en geen pak. Maar suitesupply/suitable hebben meestal wel redelijk betaalbare dingen en vaak ook met studentenkorting. En anders kun je nog altijd naar Bangkok ![]() ![]() |
|
de Zara Men signature ![]() |
|
Een bilmaatpak of een holmaatpak? spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kijk eens bij Setpoint, die hebben wel leuke dingen voor je denk ik. Ook een huismerk voor een zeer redelijke prijs. Maar als je wat meer wilt kan dat daar ook, kijk eens naar Van Gils, die zijn vaker wat scherper gesneden en passen goed bij een slank figuur. ![]() |
|
quote: een tomaatpak nu ook in groen signature ![]() |
|
Waarom een maatpak? Als je goed zoekt kun je ook wel goed-zittende niet-maatpakken vinden. Je moet alleen niet in een stoffige herenmodezaak kijken, daar zijn de pakken vaak wat minder strak bij de middel. Italiaanse snit moet je hebben, dan zit het wat strakker je middel. Oogt erg strak, en kan vrij goedkoop. Bij de H&M kun je dat wel vinden voor onder de 200 euro. ![]() |
|
dat zegt ie dus als ie stoned is... man, wat zeg jij in nuchtere toestand? signature ![]() |
|
Als ik nuchter ben, ben ik minder overtuigd van mijn gelijk. Nu ben ik in de heilige overtuiging dat ik een briljant filosoof ben, met een helder antwoord op alle vragen. ![]() |
|
een briljant filossof is sowieso overtuigd van zichzelf, als mens, want wat kan nu filosofischer zijn dan een mens... en dan nog.. wat een pretentie moet iemand hebben om zich filosoof te noemen , zonder het adhesief Humaan erbij???? mensen zijn alleen in staat om menselijk te filosoferen! niet? vooral over maatpakken, die zouden marsmanen toetaal niet goed afgaan!!! signature ![]() |
|
quote: Als je gewoon werkt aan een geweldig figuur zoals ik heb zit gewoon ALLES strak bij je middel. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Gave site zeg, tering. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |