|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wordt het leuk? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Regeer |
|
Ja dus. - Regeer - Ome Grey What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vast wel, en anders doe je maar alsof Verrassend triviaal |
|
Jamme,r dan kan ik niet. |
|
Misschien. |
|
quote: Als ik ga, ga ik voor de gezelligheid en absoluut niet voor de bands maar dat ligt dan weer even aan de centen en of ik niks beters te doen heb. Misschien. |
|
Heb al een feestje... Misschien kruipen we midden in de nacht nog richting Ster voor de afterparty Bla |
|
*schop* Volgende week al! |
|
JAAHA. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: NEEHEE. |
|
quote:Wellis. Komen bril! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wie weet een andere keer als er tenminste 1 band staat die ik mooi kan vinden |
|
quote:Dacht dat je Noir wel zou kunnen waarderen anders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja okee, die op zich nog wel. Maar die zie ik een andere keer wel weer. Moet sowieso ook nog naar Ephel Duath, 1 keer deze week naar Gru'n is wel genoeg. |
|
Gerald? Bruce Banner |
|
quote: quote:Fiets je mee? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-05-2008 11:02] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee, ik ben er dan niet. Waar is je standaard tekst? Bruce Banner |
|
quote: Sms me maar wat ik mis tegen die tijd |
|
quote:Betere vraag, wanneer speelt Elexorien weer? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*schop* Vanavond! |
|
Afwezig vanoavend. gaan morgen al naar platform en dat wordt iets teveel van het goeie. volgende x beter! see you at occultfest! |
|
Helaas wegens knie-ontsteking afwezig Hoe was het? |
|
Ook afwezig in verband met andere bezigheden. Ik sluit me bij de vraag van Regeer aan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |