|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was inderdaad niet al te druk afgelopen zaterdag, maar de mensen die er waren hebben zich volgens mij wel prima vermaakt. Sowieso is het de laatste tijd erg rustig bij concerten in Groningen, The Witch noemde het concert in het Platformtheater gisteren al, daaraan kan ik nog toevoegen Ephel Duath afgelopen vrijdag in Vera en Cursed vorige week zondag in Vera. Het lijkt wel alsof er een vorm van metaalmoeheid heeft toegeslagen... |
|
Gewoon namen toevoegen en niet de voorprogramma's een kar laten trekken kan ook helpen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik zou in het geval VERA en dergelijke zalen zeggen... Zet eindelijk weer eens knallers neer als jaren terug, dan komt het publiek wel weer. Heeft niets met metaalmoeheid te maken, maar het de laatste tijd VEEL te matige aanbod! Tegenwoordig staat alles wat een beetje de moeite waard is in Friesland (Leeuwarden en Sneek zijn WEL goed bezig, dus wat is er met VERA aan de hand?) |
|
quote:+1, zit veel teveel aan de andere kant van de grens de laatste tijd. Septic Flesh had best in Nederland gekund! ...of zijn ze eindelijk de opgepotte ontwikkelingshulp aan het opmaken daar..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Inderdaad, niet eens de moeite van het reizen waard. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |