|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
corpsepaint, hehe! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
is het raar als ik zeg dat deze zo gesloten gaat worden? |
|
Arnhem.... |
|
[offtopic] ik had toch echt het idee dat deze flyer al een keer gepost was... maar goed, ik heb al tig flashbacks gehad vandaag... ik moet echt van die red bull afblijven... [/offtopic] maar goed het is weer = heel erg ver weg wel hele vette lijst [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 28-02-2002 19:46] |
|
inderdaad.. wat is er nu weer mee aan de hand??? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
goed nieuwsch voor de mensen die van ver komen.. het ius waarschijnlijk al om 11/12 uur afgelopen, dus je komt nog een eind terug emt het openbaar vervoer Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Dat is wel interessant ja. |
|
dat dacht ik ook.. bovendien zijn het zeer vette bands.... dacht ik zo! whaha Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Eigenlijk wil ik Gotmoor voor geen goud missen. Komen er nog mensen uit de richting Almelo die mij een lift zouden kunnen geven? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
precies... dit is pas het 2e optreden van Gotmoor in nederland.. de eerste keer (3 jaar terug) was super vet.... ze zijn alleen nog maar sneller geworden en hebben de toetsenist een jaar geleden gedumpt... dus het wordt ROSSEN!!!! er gaan nog zat treinen s'avond't die kant op! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
VET! Ik vind Vlaemsche premitieven al een brute cd maar gaan ze ooit nog eens wat nieuws opnemen dan? Want ik moet toegeven dat die keyboards soms wat misplaatst klonken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Waarom nou weer op een zondag dan? Wat een ongelovelijke rukdag om een concert te houden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zondag is natuurlijk een blasfemische dag.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ja, want dan moet iedereen eingelijk vrij nemen! |
|
quote: En ik moet maandag weer blasfemisch vroeg uit bed om weer goddeloos aan het werk te gaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zal er niet zijn. |
|
IK GAAT en ik heb 2 slaapplaatsen beschikbaar, voor wie wil blijven pitten/zuipen. In Wageningen. |
|
quote: Het is die maandag wel 1 april, pasen, veel mensen hebben dan vrij. |
|
ik ben r denk ok wel |
|
Kein geld.... mot een nieuwe PC, daar ben'k nu effetjes centjes voor aan het verzamelen Ik, Wil Schuurman |
|
Hmm.. Ik kan geen excuus bedenken om NIET te gaan naar een black fucking metal attack nog geen 40 km van mijn huis vandaan... Dus dat komt vast wel goed. VUIG: Komt Sagelinge toevallig ook die kant uit de 31'ste? Dan geef ik hem zijn magic-postzegels weer terug.. |
|
Sageline komt natuurlijk!!!!!!! Iedereen die zich "black metal" durft te noemen MOET er wel zijn.. whahaha Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
mensen die willen komen.. eht is misshcien verstandig even een kaartje te reserveren.......... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:En moeten mensen die niet komen ook reserveren? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |