![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik betrapte me er dit weekend tijdens het inpakken op dat ik inmiddels een aardig uitgebreide collectie Star Trek meuk heb, terwijl ik nog steeds tegen iedereen roep dat ik geen Trekker ben. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hihi, Ralph is een trekker.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
volgens mij ben je dat pas als je ook in die kleding gaat rondlopen en je kop als Data gaat sminken ![]() ![]() |
|
quote: Wat houdt deze DVD precies in? Is het de documantaire 'Satan Rides the Media'? (Of dat een logische redenatie is laat ik hier even buiten ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Gaaf! ![]() ![]() |
|
quote:Nee, het is niet de 'Satan rides...' documentaire. Het is een documentaire over de loopbaan van Burzum met uiteraard de grootste aandacht voor de hele hype rond de kerkbranden, moord en rechtzaken. Buiten Varg en de aanklager komen er allerlei andere personen aan het woord die destijds bij alles betrokken waren. Erg interssant voor de fan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Bedankt! Het klinkt inderdaad erg intressant. Ik moet die DVD dan toch maar een keer aanschaffen. Ow, zijn er ondertitels bij (engels, duits whatever)? Mijn Noors is nu niet zo denderend namelijk. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Is deze dvd eventueel te zien op youtube of google video? ![]() |
|
quote: Wat een cryptisch gedoe zeg. ![]() "Heeft ie een bril op? Dan is het Henk!" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Er zijn gedeeltelijk Engelse ondertitels maar deze zijn niet altijd even goed hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Ben deze docu nog nooit op Youtube tegen gekomen. Google video heb ik nog nooit bekeken om eerlijk te zijn. Is in ieder geval een documentaire van ongeveer 1 uur in speelduur. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Wil je hem op 'brutal network' gooien? ![]() |
|
quote: On gay te zijn voldoet een klein Star Trek verzameling echter al prima ![]() Zenial ![]() |
|
heeft ralphie echt geen star trek collectie voor nodig hoor ![]() |
|
quote:Wat is brutal network? Ik ben een leek op computers dus ik kan niks, alleen maar op forums rondhangen en op E-bay platen bestellen hahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Je weet wel hoe je een dvdtje kan branden, eventueel tegen vergoeding? ![]() |
|
Ha! Als de gister bestelde cd binnenkomt heb ik een complete verzameling van Catacombs. ![]() ![]() |
|
Hm, nou, hop. ![]() ![]() |
|
quote:Update: - Det som engang var 1ste persing jewelcase CD op Cymaphone, uitgebracht door Varg zelf. Gelimiteerd tot 950 stuks. - Anthology 2LP op Back on Black [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-07-2008 16:29] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Ik heb geen DVD-brander. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Dat houdt het op ![]() ![]() |
|
quote:Misschien dat Neseblod 'm nog te koop heeft ![]() Edit: effe gecheckt, hij is nog op voorraad voor 100 Nok. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-07-2008 16:33] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Is die "Blue in the Face" een geintje ofzo? De tering... Zenial ![]() |
|
Wel een leuk plaatje, die "Blue in the face" ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |