IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Het 'ik ben de trotse bezitter van deze collectie' topic Vorige pagina
ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 17-04-2013 2:11 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht



Omdat het kan.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-04-2013 9:22 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Goeie film, maar 1 dvd vind ik wel genoeg.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 20-04-2013 15:52 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Die gewone versie zou ik idd wel zonder kunnen, maar zo'n gewone regio 1 DVD raak ik aan de straatstenen niet kwijt.

De collectors edition kan ik an sich ook wel zonder, maar gezien de verpakking en extras (kaarten met concept art van Brian Froud en scene print) blijft die lekker hier.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen