IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hellflame Festival 2008 Volgende pagina
Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 02-05-2008 16:56 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Zaterdag 20 September
Halle Gartlage - Osnabrück (DE)

Met:

Immortal
Destruction
Tankard
Watain
Urgehal
Setherial
Crimson Ghosts
Nachtblut

http://www.burningstage.net/hellflame.php

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 04-09-2008 14:44]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-05-2008 16:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kut, dat is net het weekend dat ik Pantheon-I in Nederland en Belgie heb voor enkele shows.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mydarkdesires
Usericon van mydarkdesires
Posted 24-07-2008 12:38 by mydarkdesires Wijzig reactieProfiel van mydarkdesiresQuote dit bericht

Gaan we heen, alleen al voor Immortal.

en dan nog Watain, Urgehal en Setherial, dat is een vervroegd kerstkadootje.

Is de rest van de bands trouwens net zo goed?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 24-07-2008 13:53 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Aanwezig!

Bla

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 01-09-2008 19:19 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ff de originele weer omhoog schoppen

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 04-09-2008 14:42 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Dat wordt weer total terror als ik het zo zie

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-09-2008 14:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 september 2008 14:20 schreef MischiefMira het volgende:
Deuren gaan om 12.30 open, 13.00 eerste band.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-09-2008 14:47]

Je moeder.

SigFog
Usericon van SigFog
Posted 09-09-2008 12:37 by SigFog Wijzig reactieProfiel van SigFogQuote dit bericht

I'll be there :D

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-09-2008 13:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ook

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-09-2008 14:24 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Hellflame Running Order

12:30 doors
13:30 - 14:00 Nachtblut
14:20 - 15:05 Urgehal
15:25 - 15:55 Crimson Ghosts
16:20 - 16:55 Setherial
17:20 - 18:15 Tankard
18:45 - 19:35 Watain
20:05 - 21:10 Destruction
22:00 - 23:30 Immortal

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-09-2008 14:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

VET! Zin in

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 19-09-2008 13:13 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Heb vanwege afzeggingen nog 2 plaatsen over in mijn busje, vertrek vanaf station Roermond om 10 u.
Dus als je nog vervoer nodig hebt laat maar weten

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 19-09-2008 14:07 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Plaatsen vergeven! Bus is weer vol

Bla

Hub de Gallier
Posted 19-09-2008 16:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 14:07 schreef MischiefMira het volgende:
Plaatsen vergeven! Bus is weer vol
Wie rijden er nog meer mee?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 19-09-2008 16:45 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Rianne, Karen en Til. Wordt gezellig!
Dus je gaat met 4 vrouwen op stap!

Bla

Hub de Gallier
Posted 19-09-2008 17:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 16:45 schreef MischiefMira het volgende:
Rianne, Karen en Til. Wordt gezellig!
Dus je gaat met 4 vrouwen op stap!

Hub de Gallier
Posted 21-09-2008 12:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zo, Hellflame weer overleefd. Erg leuk festival met een goede sfeer.
Nachblut gemist, kwamen iets later aan maar ik weet zeker dat ik niks gemist heb...wat een nichten.
Urgehal was goed als vanouds ondanks dat in het begin het geluid zwaar kut was. Trond was ditmaal eens 'redelijk' nuchter hahaha
Crimson Ghosts maar een stukje gekeken, kon me totaal niet boeien. Dus maar aan de drank gegaan hehehe
Setherial vond ik niet heel bijzonder, hun albums zijn goed te pruimen en met name hun debuut maar live kwam het wat lauwtjes over.
Tankard was wel weer leuk om te zien...niet geheel in mijn straatje qua muziek maar leuk om te kijken vanaf de tribunes.
Watain vond ik niet echt overtuigend. Ik heb ook een vermoeden dat ze het moeten hebben van hun dooie beesten act (die ditmaal achterwege was gelaten).
Destruction maar een klein stukje gezien....backstage gezopen alwaar een behoorlijke puinzooi werd gemaakt hahaha
Immortal...kwam zag en overwon! Wat een geweldige show, één van de beste die ik ze ooit heb zien doen!! Een waardige afsluiter

Al met al een erg leuk festival welke ik volgende keer zeker weer bezoek

En Mira, bedankt voor het rijden

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 21-09-2008 14:26 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

En jij bedankt voor de gezelligheid! De laatste 100 km was zwaar maar het komt wel goed uit dat ik vandaag geen kater heb met al die foto's.

Vond het een gaaf festival. Lekker klein en gezellig. Waar kun je tegenwoordig nog naast de ingang parkeren? Goed vreten backstage, aangezien ik niet kon zuipen heb ik me flink misdragen aan het buffet
Oja, de bands waren erg gaaf, daar ging het natuurlijk om

Plaatjes binnnekort dus!

Bla

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 21-09-2008 15:01 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Mooi dat het eten backstage top was.
Voor het "gewone" volk was er niets geregeld. Je moest op die markt maar wat zoeken...
Verder top festival, mooie zaal, gave bands en Immortal viel me zowaar niet tegen na het voor mij persoonlijke blamage op Wacken.
Destruction was ook weer keihard heerschen!
Urgehal ook top, al is het vermakelijker als het zootje zo zat als een aap op het podium staat.
Setherial kwam niet echt over idd.
Tankard, hoewel een lekkere pot Thrash, totaal niet mijn ding.
De eerste band zag er uit als een Cradle Of Filth kloon eerste klas en de muziek, weet al niet eens meer wat ze precies speelden, dus zo'n indruk liet het achter.
Owja en Crimson Clowns... tja...

Hub de Gallier
Posted 21-09-2008 15:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Helemaal top was het eten backstage ook niet, naar mijn idee was het vlees niet allemaal goed doorbakken....dit is 's nachts dan ook met volle vaart weer vanuit mijn maag retour gekomen

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-09-2008 20:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver wat heerschte Immortal gister zeg!

Verder was het inderdaad een beetje een vreemde bedoening daar. Vooral dat consumptiekaart-systeem was echt zwaar irritant af en toe. Haal je wat biertjes, kom je erachter dat je vijftig cent tekort komt op je kaartje. Kun je weer helemaal naar beneden sjouwen om in de rij te staan om een nieuw 10 euro kaartje aan te schaffen...slim volk die Duitsers dat wel

Maar ik heb me prima vermaakt verder! locatie was apart maar het had wel wat en de bands waren aardig (Setherial, Destruction) tot geniaal (Immortal) of totaal niet op z'n plek (Crimson Ghosts). En veel bier...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 23-09-2008 11:16 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2008 15:16 schreef Hub de Gallier het volgende:
naar mijn idee was het vlees niet allemaal goed doorbakken....dit is 's nachts dan ook met volle vaart weer vanuit mijn maag retour gekomen

Haha wat een onzin, ik denk eerder dat dit door de fles whiskey en krat bier kwam! Ik heb van alles van het buffet gegeten en alles was lekker en goed, en niks is er uit gekomen. Ja, netjes 24 uur later op de plee

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

Zoekplaatje hiertussen ergens: Regeer met zijn ogen dicht aan het genieten!

Bla

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-09-2008 11:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Gevonden.

Bruce Banner

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 23-09-2008 11:40 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

En de knuffelbeer van Abbath?

Bla

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-09-2008 11:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En de aandachtige opblaaspop

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 23-09-2008 11:52 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

En de blauwe tangaslip die de pop daarvoor nog aanhad?

Bla

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com