|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Of de opblaaspens van Gerre Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb wel interesse om mee te gaan maar het is 500 km. Hoe kom je daar, vliegen? Of Urgehal speelt is nog niet 100% zeker trouwens mailde Ensifer vandaag. Bla |
|
Ja, ik heb de verhalen van Thomas gehoord afgelopen maandag. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ze staan nog wel op de line up voor 25 okt: Immortal Sodom Tyr Hollenthon Alestorm Svartsot Urgehal Setherial Samsas Traum Nachtblut Gwydion Gave bands. Gaan we? Bla |
|
Urgehal is toch bevestigd voor Southside ondanks wat er in Osnabruck ge*** is. Hubke, gaan we? Goedekope vlucht vanaf Dussel? Bla |
|
quote:Waarom niet met de auto met enkele mensen samen? Ik wil wel gaan Edit: wat kosten vluchten? [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-10-2008 18:01] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jezus, je kunt toch gewoon met de auto gaan, kost evenveel tijd dan vliegen met al dat boarding enzo. |
|
Jezus, is ie toch gekomen? Je hebt gelijk. Kun je Barbaars effe omhoog schoppen dan? Bla |
|
Barbaars omhoog schoppen? |
|
En Mira? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tweede Hellflame ga ik helaas niet redden. Ben in Groningen 't weekend. Heb ook geen betaalbare vlucht gevonden...Jij dan? Bla |
|
Ik ga ook niet vliegen uiteraard...te duur en te moeilijk. Met de auto....5 a 6 uurtjes en je bent daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Lijkt er op alsof alsof ik de enige Nederlander ben die gaat hehe. Heb er in ieder geval zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja... vreemd, heh Er zijn mensen die gewoon moeten werken. Bovendien heb ik de bands die dit festival echt interessant maakt al gezien op de normale editie van het Hellflame fest, EN een stuk dichterbij. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 25-10-2008 13:19] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |