|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 20 September Halle Gartlage - Osnabrück (DE) Met: Immortal Destruction Tankard Watain Urgehal Setherial Crimson Ghosts Nachtblut http://www.burningstage.net/hellflame.php [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 04-09-2008 14:44] |
|
Kut, dat is net het weekend dat ik Pantheon-I in Nederland en Belgie heb voor enkele shows. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aanwezig! Bla |
|
Ff de originele weer omhoog schoppen |
|
Dat wordt weer total terror als ik het zo zie |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-09-2008 14:47] Je moeder. |
|
I'll be there :D |
|
Ik ook Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hellflame Running Order 12:30 doors 13:30 - 14:00 Nachtblut 14:20 - 15:05 Urgehal 15:25 - 15:55 Crimson Ghosts 16:20 - 16:55 Setherial 17:20 - 18:15 Tankard 18:45 - 19:35 Watain 20:05 - 21:10 Destruction 22:00 - 23:30 Immortal |
|
VET! Zin in Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb vanwege afzeggingen nog 2 plaatsen over in mijn busje, vertrek vanaf station Roermond om 10 u. Dus als je nog vervoer nodig hebt laat maar weten Bla |
|
Plaatsen vergeven! Bus is weer vol Bla |
|
quote:Wie rijden er nog meer mee? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Rianne, Karen en Til. Wordt gezellig! Dus je gaat met 4 vrouwen op stap! Bla |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo, Hellflame weer overleefd. Erg leuk festival met een goede sfeer. Nachblut gemist, kwamen iets later aan maar ik weet zeker dat ik niks gemist heb...wat een nichten. Urgehal was goed als vanouds ondanks dat in het begin het geluid zwaar kut was. Trond was ditmaal eens 'redelijk' nuchter hahaha Crimson Ghosts maar een stukje gekeken, kon me totaal niet boeien. Dus maar aan de drank gegaan hehehe Setherial vond ik niet heel bijzonder, hun albums zijn goed te pruimen en met name hun debuut maar live kwam het wat lauwtjes over. Tankard was wel weer leuk om te zien...niet geheel in mijn straatje qua muziek maar leuk om te kijken vanaf de tribunes. Watain vond ik niet echt overtuigend. Ik heb ook een vermoeden dat ze het moeten hebben van hun dooie beesten act (die ditmaal achterwege was gelaten). Destruction maar een klein stukje gezien....backstage gezopen alwaar een behoorlijke puinzooi werd gemaakt hahaha Immortal...kwam zag en overwon! Wat een geweldige show, één van de beste die ik ze ooit heb zien doen!! Een waardige afsluiter Al met al een erg leuk festival welke ik volgende keer zeker weer bezoek En Mira, bedankt voor het rijden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En jij bedankt voor de gezelligheid! De laatste 100 km was zwaar maar het komt wel goed uit dat ik vandaag geen kater heb met al die foto's. Vond het een gaaf festival. Lekker klein en gezellig. Waar kun je tegenwoordig nog naast de ingang parkeren? Goed vreten backstage, aangezien ik niet kon zuipen heb ik me flink misdragen aan het buffet Oja, de bands waren erg gaaf, daar ging het natuurlijk om Plaatjes binnnekort dus! Bla |
|
Mooi dat het eten backstage top was. Voor het "gewone" volk was er niets geregeld. Je moest op die markt maar wat zoeken... Verder top festival, mooie zaal, gave bands en Immortal viel me zowaar niet tegen na het voor mij persoonlijke blamage op Wacken. Destruction was ook weer keihard heerschen! Urgehal ook top, al is het vermakelijker als het zootje zo zat als een aap op het podium staat. Setherial kwam niet echt over idd. Tankard, hoewel een lekkere pot Thrash, totaal niet mijn ding. De eerste band zag er uit als een Cradle Of Filth kloon eerste klas en de muziek, weet al niet eens meer wat ze precies speelden, dus zo'n indruk liet het achter. Owja en Crimson Clowns... tja... |
|
Helemaal top was het eten backstage ook niet, naar mijn idee was het vlees niet allemaal goed doorbakken....dit is 's nachts dan ook met volle vaart weer vanuit mijn maag retour gekomen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver wat heerschte Immortal gister zeg! Verder was het inderdaad een beetje een vreemde bedoening daar. Vooral dat consumptiekaart-systeem was echt zwaar irritant af en toe. Haal je wat biertjes, kom je erachter dat je vijftig cent tekort komt op je kaartje. Kun je weer helemaal naar beneden sjouwen om in de rij te staan om een nieuw 10 euro kaartje aan te schaffen...slim volk die Duitsers dat wel Maar ik heb me prima vermaakt verder! locatie was apart maar het had wel wat en de bands waren aardig (Setherial, Destruction) tot geniaal (Immortal) of totaal niet op z'n plek (Crimson Ghosts). En veel bier... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Haha wat een onzin, ik denk eerder dat dit door de fles whiskey en krat bier kwam! Ik heb van alles van het buffet gegeten en alles was lekker en goed, en niks is er uit gekomen. Ja, netjes 24 uur later op de plee De foto's staan nu online op www.metalshots.com Zoekplaatje hiertussen ergens: Regeer met zijn ogen dicht aan het genieten! Bla |
|
Gevonden. Bruce Banner |
|
En de knuffelbeer van Abbath? Bla |
|
En de aandachtige opblaaspop Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En de blauwe tangaslip die de pop daarvoor nog aanhad? Bla |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |