|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: GEEN voetbal GEEN kleine kutbierglaasjes, pullen anders niks GEEN breezers |
|
hoho. Geen breezers houdt in dat er ook geen (ik pijp voor een) breezer-sletjes zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ben JIJ dan degene die 'volwassen' definieert? Ben JIJ degene die 'weet' waar dingen over gaan? Ik ken je wel niet, maar als je zulke 'moral highground' troep gaat uiten dan mag je van mij lekker doodgaan. Sterf, idioot. |
|
quote: Arrogant figuur, jij zou verboden moeten worden. Leer eerst eens normaal met mensen om te gaan. Dat zal je overigens ook behoorlijk helpen bij het voor elkaar boksen van een normale relatie, met een normale (lees: niet neurotisch, furry-freaked, gothic of frigide) persoon. |
|
Stoertje! Against God and Government |
|
Jammer Moerke, beginnen met een werkelijk leuk verhaal en dan als je je gelijk niet krijgt (zelfs met sterke tegenargumenten!) alweer binnen 5 pagina's beginnen met schelden naar mensen die je niet eens kent. Jammerdebammer! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ach ja, iedereen is een beetje geprikkeld met deze warmte. Subtiel kamerolifantje |
|
't Is helemaal niet warm. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: S.U.K.K.E.L Werk eens aan je mensenkennis. Mijn vrouw voldoet aan geen een van je beschrijvingen. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 13-05-2008 19:18] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
niet happen, gewoon bannen. censuur for teh win Je moeder. |
|
quote:Kom er net wat laat achter, anders typisch geval van modbashen dus wegmodden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
finish him!!111 godver, nu echt slapen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-05-2008 22:45] Je moeder. |
|
Laat maar staan hoor Grey, kunnen mee mensen zien hoe zielig hij eigenlijk is. En Arrghh werd ook aangevallen, dus ik zie dit als domme nutteloze aanvallen.. Onnadenkend is het woord. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
https://www.nu.nl/cultuur-overig/6268814/marktplaats-bruna-en-libris-gaan-met-bolcom-antisemitische-boeken-weren.html Dit lijkt me koren op de molen van een bepaalde groep. |
|
quote: Ohja van dat gewauwel over cancelcultuur en glijdende schaal enzo. Moet je niet willen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Briefje van Jan aan de Bruna |
|
quote: Cancellen is een deugmensen hohhy. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mensen die in het dagelijkse leven graag de moderator uithangen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
BAN! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-06-2023 14:53] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:BAM!!!1!! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |