|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mooie vuurdoop, hopelijk is de verwachting waar te maken... Je moeder. |
|
Ben erg benieuwt hoe Hail of Bullets live gaat zijn, vast enorm gaaf! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in! Denk de rest van Remains ook wel! Zie jullie allemaal daar!? |
|
ik is erbij |
|
Ik is er waarschijnlijk ook bij! Is kaartjes kopen nodig denk je, of kan ik gewoon op goed geluk aan komen waaien? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
present! Your mother ate my dog! |
|
quote: +1 ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Damn, dan zelf spelen. Nou ja, op Waldrock maar. |
|
Zeker aanwezig. Natuurlijk vnl om voor mijn eega de girlie via Theo in ontvangst te nemen, maar ik pik wel even een nummertje mee. Hehehe, serieus, ik ben erg benieuwd! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De old school death metal bastards uit Ede zijn uiteraard ook present ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
|
|
+1 |
|
Voor mensen die buiten arnhem wonen, kunnen kaarten reserveren voor het concert, via info@willemeen.nl Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: correctie, ik is @ peterpan in luxor... Maar zodra dat afgelopen is wel in w1 [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-05-2008 12:53] |
|
Tijd voor een lijstje? - De tegenpartij En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
- De tegenpartij - Psycho Pippi We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
- De tegenpartij - Psycho Pippi - earik mortem |
|
- De tegenpartij - Psycho Pippi - earik mortem - jeroen83 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Had de promo al goed kunnen beluisteren maar heb nu de dig-pack besteld.. zeker een lekkere plaat geworden.... vooral dat Berlin gave aflsuiter van de plaat... Heb zin in 6 juni old school lives 4ever ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
- De tegenpartij - Psycho Pippi - earik mortem - jeroen83 - De Ulk Bareuh... |
|
Gezellie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
- De tegenpartij - Psycho Pippi - earik mortem - jeroen83 - De Ulk - Marcel H. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Bareuh... |
|
Vrijdag alweer! |
|
Voor de zekerheijd toch maar even gereserveerd. Wel jammer dat we pas laat aanwezig zijn, maar als het goed is op tijd voor HOB. Ook meteen maar even de cd dan aanschaffen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gewoon op tijd komen joh! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |