|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeh gratis Het is de lichtinval ;') |
|
Dat dacht ik, ja. Grind is niet echt mijn ding, maar als het gratis is... Hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En het is een leuke zaal....ben er slechts eenmaal nuchter van weg gegaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik word alleen een beetje moe van het feit dat een flesje HJ niet in je hand wordt gedrukt, maar wordt uitgeschonken in een glas. Maar verder, prima zaaltje, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ach, ook Hertog Jan in een glas went op den duur Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En dat je niet mag roken binnen Het is de lichtinval ;') |
|
Over een maand mag je dat nergens meer, Kimmey. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja dat is ook wel weer zo.. Het is de lichtinval ;') |
|
Heb dat cliteater net even geluisterd maar wat een kut (hehe) herrie... Tja grindcore.. Het is de lichtinval ;') |
|
Op z'n tijd een heerlijke band man, vooral de Reign In Thongs EP ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ken de band alleen van naam, hehehe. Gisteravond was ik btw ook in de Escape en toen mocht ik de flesjes HJ wél ontvangen en meenemen naar de zaal. Maar blijkbaar is het publiek bij een metalconcert niet te vertrouwen oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nouja ik ben benieuwd vrijdag, ik ben er toch wel bij gok ik maar als het te erg word sta ik buiten mijn pakje peuken op te roken Het is de lichtinval ;') |
|
Hehehe. Buiten is het sowieso ook altijd erg gezellig, ja. Haast jammer dat ik niet meer rook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kan ik je niet overhalen? Het is de lichtinval ;') |
|
Hehe, echt niet. Maar mijn eega rookt nog wel, dus ik zal vast af en toe best even buiten vertoeven. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dan zie ik je vrijdag wel! Het is de lichtinval ;') |
|
Dat dacht ik! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mjah als ik een van de Nymphea Aurora jongens over kan halen kom ik ook wel koekeloeren. De jongens worden ook een dagje ouder, vooral Neus heeft er last van, want we moeten de volgende dag spelen en dat is dan weer de smoes met de oudjes van tegenwoordig. |
|
Bart moet ook spelen de volgende dag en hij gaat ook mee... Geen excuus Het is de lichtinval ;') |
|
Ja wie is Bart dan? |
|
quote: gitarist van izegrim en van mij. Het is de lichtinval ;') |
|
Was dat niet dat kleine mannetje wat achter je aan dreutelde vorige maand in de 545? |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Oja, morgen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Cliteater nooit gezien, maar Joost van Inhume zingt er volgens mij ook bij dus qua frontman zit 't wel snor. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |