|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jep, alleen nog iemand over halen om mee te gaan :p |
|
vanavond Het is de lichtinval ;') |
|
Welke? Er waren er meerdere Het is de lichtinval ;') |
|
Jammer van het voorprogramma? Die vond ik een stuk beter als het hoofdprogramma, hehe. Nee, echt! Lekker carcass-achtig. Het hoofdprogramma was meer, tsja, herrie. Maar dat wist ik al van te voren. Heb me goed vermaakt, was erg gezellie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die wandelende pleeborstel vooral. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Dat kleine jongetje die Cliteater zag spelen, 2 sec ging headbangen en weer wegrende? Het is de lichtinval ;') |
|
Ja die ja Echt een gevoel van plaatsvervangende schaamte vooral toen die ging doen alsof hij aan het meezingen was [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 17-05-2008 15:13] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Gelukkig waren die kiddo's al om een uurtje om 11 bijna allemaal al weg Het is de lichtinval ;') |
|
Goh, ben ik ook een keertje in Veenendaal, kom ik niet eens even hoi zeggen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik moest ook al om half 12 pleite, laatste trein nog halen richting Arnhem Zuid. Helaasch laatste gedeelte van Cliteater gemist daardoor Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Wel zonde want toen werd het pas leuk Het is de lichtinval ;') |
|
ja dat geloof ik graag en daarom heb ik ook zo'n pesthekel aan de NS, op de heenweg hadden allebei mijn treinen een kwartier vertraging, en ik moet vervolgens om kwart voor twaalf alweer in de trein zitten omdat ze op een zaterdag avond niet slim genoeg zijn wat later ook treinen te laten rijden. maargoed ik heb ongeveer 6/7 nummers kunnen meepikken dus ik ben tevreden! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dat is toch nog aardig wat.. Ik vraag me af of ik jou gezien heb eigenlijk Het is de lichtinval ;') |
|
Ik was de 2 meter lange gozert in de Shining trui... stond aan de linkerkant van het podium.... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Oeeh Shining Ik kan me even niet herinneren of ik een Shining trui voorbij heb zien komen hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ben niet te missen Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nou... Ik weet het ook niet, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Was toch blij dat ik een broek aan had, je weet maar nooit bij Cliteater... Maar om terug te komen op de muziek, zonder van het topic Cliteater af te wijken; Kut! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Precies! Van deze band raakte mijn haar niet in de klit van het headbangen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jij lijkt wel wat op de ongezonde versie van mij volgens mij :p |
|
nou leg uit Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Jij bent net zo lang als ik, maar jij bent nog wat magerder als ik me niet vergis. Ik was die lange met die diSEMOWELMENT trui... |
|
Hihihi, klinkt als een doompoesmiauw oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ehm, juist... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |