|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 20 november 2008: Unleashed (SWE) Krisiun (BRA) One Man Army (SWE) Locatie: Hedon, Zwolle Ticket: 12,50 euro |
|
Interessant, die moet ik onthouden. |
|
Goed bezig! Meeeeer mettul in Hedon graag! |
|
Ah, goed dat er toch nog metal geprogrammeerd wordt! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Krisiun ga ik zeker checken!!! |
|
Vast wel present tegen die tijd Life doesn't get much better than this! |
|
Ah gaaf, hier ga ik heen.. |
|
Tof! Ver weg nog, maar vast wel aanwezig... |
|
Gaaf ik ga hier waarschijnlijk bij zijn Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
hmmm.. vervelend als er meerdere bands zijn die one man army heten. Leek me al zo'n rare combi met Krisiun en Unleashed. pindakaas. |
|
het is dan ook; One Man Army And The Undead Quartet voormalig The Crown, dat was dan wel een tandje beter, maar dit mag er ook zijn. Alleen Krisiun is live zo'n blastzaadband...begrijp niet dat die erbij zit... |
|
Krisiun is gewoon geweldig live! Erg gaaf om te zien hoe 3 gasten zo'n enorme herrie kunnen produceren. Hun laatste plaat was toch meer afwisselender dan hun vorige werk hoor |
|
Nou, ik heb die lui anders ooit met zijn 3en in de baroeg mogen aanschouwen en ik ben toen jankend van ellende naar buiten gelopen, zelfs het stront wat uit je hol glijdt als je aan het schijten bent klonk toen die avond beter. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-05-2008 18:45] Fuck the world and fuck you |
|
Geil. Ik probeer aanwezig te zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
oe krisiun, goeie shit live! Je moeder. |
|
quote: The Crown ja.... kijk dat wist ik niet eens (dat ze nu anders heten). De OMA waar ik het over had bestaat ook al niet eens meer kwam ik later achter. Ik denk dat ik onder een steen leef. |
|
Zo nu maar hopen dat ze nog op andere plaatsen in Nl spelen, anders maar naar Zwolle |
|
Ze staan op woensdag 19 november in de Effenaar in Eindhoven. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Dan is de keuze nu al gemaakt. |
|
net eens unleashed zitten luisteren, had het nog nooit gehoord maar nee, als die headlinen, wordt het vroeg kroeg Je moeder. |
|
Godsgloeiende...^%^&&. Weer op een donderdag. Zucht... maar wel toffe line-up. |
|
quote: +1 |
|
Aanwezig |
|
zeker aanwezig!!! "Warriors!!!!!!!!!!!!".... ga voor Unleashed... en eens kijken wat Krisiun doet tegenwoordig. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |