|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
All Shall Perish heeft me op plaat zowiezo al overtuigd, en laatst in Doornroosje hebben ze mij live ook weten te overtuigen, hopelijk ben ik aanwezig bij 1 van deze 2 concerten |
|
Mooi line-up, nu hopen dat ze nog elders in het land spelen. |
|
|
|
Warbringer is ook zeker de moeite waar, had ze gezien op Neurotic Deathfest. En het is zeer goede en energieke old school trash/sped metal. Zeker ff kijken naar de mogelijkheid om ze in Amersfoort te checken... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
31 aug. ook in Waterfront, Rotterdam! |
|
quote: Gaaf! Dan hoef ik niet meer te kiezen tussen Despised Icon + Cephalic Carnage (Baroeg) en All Shall Perish & co (Amersfoort). |
|
Heerlijk he, zoveel Despised Icon in een jaar. Hoef ik me niet meer schuldig te voelen dat ik vorige keer ipv dat naar The Opposites ben geweest ivm trein. All Shall Perish ook superstrak live, maar vind het net weer iets minder dan DI. Ik snap ook niet wat die tours hier te zoeken hebben, 3 keer? [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 11-07-2008 11:41] |
|
ze zouden ook twee keer komen, maar MAD/Mojo vond het nodig er nog een bij te doen. |
|
Ik ben er wel bij in Zaandam, ff 21 Gun Salute supporten. |
|
En de kaarten voor Amersfoort zijn besteld. |
|
Bump... |
|
Warbringer is van de tour af, geloof ik. Ze spelen iig niet meer in Waterfront. Jammer, had ze graag weer eens willen zien. |
|
nee, Warbringen doet alleen de eerste paar optredens mee, maar geen enkele in Nederland als ik het goed heb. Iig niet in Zaandam en Rotterdam |
|
Brutal Truth zal erbij zijn in Waterfront! |
|
quote: |
|
Hele fijne line-up. Misschien ga ik hier zowaar bij zijn |
|
hmm ik ga wel ff in zaandam kijken |
|
In Zaandam spelen er in totaal 4 bands: Sworn Enemy, All Shall Perish, The Destiny Program en 21 Gun Salute. Volle bak. |
|
quote: Volgensmij spelen ze in De Kelder wel nog |
|
nog een paar nachtjes slapen (Zaandam) |
|
En vandaag in Amersfoort |
|
kan iemand de setlist bijhouden ? weten we welke nummers we mee kunnen gaan brullen |
|
quote: klopt als een zwerende vinger |
|
Nou volgens mij heeft er niemand kaarten van die prijsvraag hier gewonnen. Zou de 15e bekend worden maar op de beginpagina staat nog steeds 'win kaarten...' |
|
quote: Das heel mooi, nu maar eens de auto in |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |