IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : All Shall Perish + Sworn Enemy + Warbringer - 20-08 en 24-08 in NL Vorige pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-08-2008 17:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Warbringer-Gaaf! Hier gaan we ongetwijfeld nog meer van horen.
All Shall Perish- Op cd vind ik het wel gaaf, maar live was het redelijk saai. Wel strak gespeeld overigens
Sworn Enemy- Net zoals vorige keren, hard en ook strak gespeeld
Overigens behoorlijk saai publiek.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-08-2008 19:06 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Daar brengen we zondag in de Kade wel even verandering in! Speelde ASP veel nieuwe nummers?

Edit:typaits

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 21-08-2008 19:07]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-08-2008 19:07 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 19:06 schreef Count Steel het volgende:
Daar brengen we zondag in de Kelder wel even verandering in! Speelde ASP veel nieuwe nummers?

Volgensmij 2 of 3, weet het niet zeker.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-08-2008 19:08 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ok, ben benieuwd, thnx!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

compfreak
Usericon van compfreak
Posted 21-08-2008 22:54 by compfreak Wijzig reactieProfiel van compfreakQuote dit bericht

niemand die weet welke nummers Sworn enemy heeft gespeeld ?

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-08-2008 22:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Uhm wat ik zo effe snel kan herinneren: Time To Rage, Sworn Enemy, We hate, Weather the storm, Ignorance.
Meer valt me zo niet in

compfreak
Usericon van compfreak
Posted 23-08-2008 11:16 by compfreak Wijzig reactieProfiel van compfreakQuote dit bericht

morgen

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2008 11:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Lekkere middag gehad! All Shall Perish heerschte flink, alleen jammer dat ik zwaar door m'n enkel klapte bij SE.
Verder niks dan lof!! (wel weinig belangstelling btw)

compfreak
Usericon van compfreak
Posted 25-08-2008 22:24 by compfreak Wijzig reactieProfiel van compfreakQuote dit bericht

was zeker vet.
Sworn Enemy was volgens mij de enige band die het publiek nog enigsinds heen en weer kreeg in de pit, warbringer moet vast hebben gedacht :"wat een baggerpubliek" :')

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-08-2008 22:25 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2008 22:24 schreef compfreak het volgende:
was zeker vet.
Sworn Enemy was volgens mij de enige band die het publiek nog enigsinds heen en weer kreeg in de pit, warbringer moet vast hebben gedacht :"wat een baggerpubliek" :')

Precies zoals in Amersfoort dus.

compfreak
Usericon van compfreak
Posted 25-08-2008 22:33 by compfreak Wijzig reactieProfiel van compfreakQuote dit bericht

liepen ze daar ook het podium af om vervolgens terug te komen om We hate te spelen toen iedereen we hate aan het schreeuwen was ?
ook stond het podium helemaal vol bij We hate :')
heb daar ook gestaan en wat meegebrult door de mic van de gitarist

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-08-2008 22:35 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2008 22:33 schreef compfreak het volgende:
liepen ze daar ook het podium af om vervolgens terug te komen om We hate te spelen toen iedereen we hate aan het schreeuwen was ?
ook stond het podium helemaal vol bij We hate :')
heb daar ook gestaan en wat meegebrult door de mic van de gitarist

Uhm ja klinkt herkenbaar ja

despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 27-08-2008 13:26 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

ben dr in amersfoort bijgeweest... en ik had van warbringer en all shall perish meer verwacht... sworn enemy vindt ik zowiezo al saai...

mag hope dat ASP volgende x dat ik ze zie beter overkomt...

Your mother ate my dog!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-08-2008 17:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zou het uitverkocht raken in Waterfront (passen 600 man in)? Heb nog geen kaartje. Ging iets mis met bestellen via Easyticket

EDIT: Toch nog gelukt om m'n kaartje uit te printen

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-08-2008 18:32]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-08-2008 18:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

geen grote band, dus ja denk wel dat je makkelijk nog binne kan komen.

Fuck the world and fuck you

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 28-08-2008 19:26 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

nee dat verkoopt niet uit

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-08-2008 22:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zo ken je het ook zeggen

Fuck the world and fuck you

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-09-2008 18:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gisteren dus geweest en het was wel gaaf! Alleen werd het niet in de grote zaal maar in de kleine zaal gehouden, wat dan al snel vol was.
Helaas had Brutal Truth afgezegd en beetje jammer dat hier niks over was te lezen op de site danwel in de zaal.
Als eerste band speelde dus de vervangende band: A Traitor Like Judas, wat opzich wel goed klonk. Geluid stond in het begin enorm kut, maar werd later gelukkig beter. All Shall Perish vond ik tegenvallen, weet ook niet waar het aan lag. Te mat, ofzo. Sworn Enemy daarentegen was lekker op dreef
Al met al een geslaagd avondje en hulde aan die gast die een radslag deed in de pit

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com