|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
DARK TRANQUILLITY/POISONBLACK/FEAR MY THOUGTHS Zondag 26-10-2008 (afternoon) 13 euro Bibelot Dordrecht www.bibelot.net [Dit bericht is gewijzigd door Pegasus op 13-06-2008 12:53] |
|
Hmm, ik heb niet zoveel met Dark Tranquillity, maar leuk voor Bibelot natuurlijk. Even afwachten wie er de supports zijn. |
|
aanwezig www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: |
|
ha, met een auto in zicht gaan ik daar zeker bij zijn! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat vind ik gezellig Arco |
|
o? Je moeder. |
|
donderdag proefritten maken en hopelijk een keuze maken... dan bestaat de mogelijkheid weer wat vaker in o.a. Bibelot langs te komen, als jij zorgt dat er genoeg leuke dingen spelen zal ik vaker aanwezig zijn. @karnivoor, doe niet zo verbaasd, ik kan als ik wil (en een klein beetje geforceerd mn best doe) best gezellig zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ach, 2 jaar terug op occultfest hebben we best gezellig op het gras gezeten he! Je moeder. |
|
toen ik in je cola gepist had? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
en ik maar denken dat het bier was. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-06-2008 22:54] Je moeder. |
|
had ik toen bij jou in mayonaise hakenkruizen op je rus getekend? o eh ontopic.. speelt poisonblack nog iets van sentenced live... ? [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 10-06-2008 22:55] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
niet dat ik weet. ik weet alleen nog dat het vet gemoedelijk was die avond, zal wel de vrijdag zijn geweest. kampvuurtje erbij <3 Je moeder. |
|
supports erbij |
|
Aanvang Fear My Thoughts: 16:00 uur Aanvang Poisonblack: ca. 17:00 uur Aanvang Dark Tranquillity: ca. 18:15 uur Bibelot sluit 20:00 uur |
|
Up! |
|
|
|
|
|
Helaasch niet aanwezig |
|
En eindelijk weet ik het eens een keer zeker.. ik ben er aanwezig. |
|
Ook aanwezig! |
|
misschien ook aanwezig is nog niet helemaal zeker. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ben er morgen ook bij. |
|
Voor de mensen die gaan hoop ik dat DT nu niet alleen maar nummers van de laatste plaat gaat spelen net als op LFTS. Wat een afknapper was dat |
|
quote: En komen toch wel een review en foto´s in je krant he? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |