|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
DT speelt 90 minuten,en zo lang duurt de nieuwe p-laat niet |
|
Ja, daar ga ik ook wel aanwezig zijn |
|
Ben gisteren ook geweest. Van Fear my Thoughts maar een nummer gezien omdat ik een uur bezig ben geweest om iets te zoeken dat voor parkeerplaats door kon gaan, in de rij staan, een pinautomaat zoeken en weer in de rij staan. Wel laatst al een keer gezien, aardig bandje. Poisonblack had ik 5 jaar geleden de laatste keer gezien en toen maakten ze niet zo'n geweldige indruk, maar ze zijn er flink op vooruit gegaan. Dark Tranquillity was erg goed, ze lijken live steeds beter te worden. Fijne setlist ook met meer oud spul en m'n persoonlijke favoriet ThereIn. |
|
Geweest en het was tof. Fear My Thoughts.. naja dat kon me niet zo bekoren.. beetje aanstellers ook wat mij betreft. Daarna Poisonblack met een redelijk lekkere set. Klonk goed al had er iets meer pit in de performance mogen zitten. En Dark Tranquillity was gaaf. Speelden lekker weg en een vrij gevarieerde set. Redelijk wat materiaal van de laatste twee platen afgewisseld met veel spul van the Gallery met een paar nummers van The Mind's I, Projector en Haven. Ik heb een foto van de setlist.. als ik daar vanavond mee ga prutsen kan ik die nog wel eens posten. En idd foto's.. die komen later.. vermoedelijk as zaterdag. |
|
Hm, nu dus wel wat oudere nummers, beter. Natuurlijk niets van de eerste... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De setlist: The Treason Wall The New Build Focus Shift The Lesser Faith Wonders at your feet Lost to Apathy Inside the Particle Storm Nothing to no one Edenspring Lethe Dreamlore Degenerate Misery ThereIn Yesterworld Punish my heaven Mundane and the Magic Final Resistance Terminus |
|
Ik ben gisteren in de Biebob geweest en ik vond het een geweldige show! Goede sfeer, super enthousiast en een mooie aankleding! Echt een goed optreden! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
En we hebben foto's Poisonblack: Dark Tranquillity: Nog een aantal meer op mn site |
|
Mooie foto's! Hier mijn recensie: Omdat het regende ben ik maar met de bus naar Dordt gegaan. Toen ik aankwam bij Bibelot stond er een behoorlijke rij. Had ik eigenlijk niet verwacht. Nog even getwijfeld of ik niet eerst nog even naar Metalzone zou gaan (het was immers koopzondag), maar toch maar aangesloten in de rij. Een kwartiertje later was ik binnen waar ik gelijk weer in de rij kon staan, maar dit keer voor de garderobe. Fear My Thoughts was op dat moment al een tijdje bezig. Thuis heb ik er 1 cd van en die bevalt me wel. Wat ik zag en hoorde klonk iig goed. Beetje jammer dat ik dus niet meer van ze gezien heb. Na wat biertjes te hebben gedronken begon het Finse Poisonblack aan zijn set. Men begon gelijk met een erg lang nummer. De muziek klonk opzich niet verkeerd, maar toch ook een beetje saai. Ondanks dat ben ik toch maar blijven staan. Opzich werd er degelijk gespeeld, het was alleen mijn smaak niet echt. Na net iets te lang wachten, begon Dark Tranquillity. Na een kort intro zette de band in met het nummer The Treason Wall. Het geluid was gelijk best goed, alleen de zang was net iets te hard wat eigenlijk heel de set zo was. Zanger Mikael was goed bij stem en erg enthousiast. Ook de rest van de band was goed op dreef. Ik ken eigenlijk alleen het album Character van ze, maar ik heb van andere mensen gehoord dat ze oud en nieuw werk speelden. Prima optreden! Ondertussen vond een bepaald persoon het nodig behoorlijk irritant te doen in de pit. Meneer vond het ook nog nodig om een meisje te bedreigen. Gelukkig wisten wat mensen van Bibelot deze kerel tot bedaren te brengen. Met Terminus komt er een eind aan de lange set (zo'n 90 minuten) van de Zweedse band. Publiek en band kunnen terugkijken op een goed optreden. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |