|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hahaha lol, ook als ik er ben ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je hebt niet eens n auto. Zag je laatst met n benewagen naar het kasteel rijden |
|
quote: Als je belooft dat je me niet in elkaar slaat wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:lol nou ja ik ben iig aanwezig. Fuck the world and fuck you |
|
Jammer dat Stonegard niet meekomt. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Zal ze zelf niet missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik geloof dat ze met Chthonic en Secrets of the Moon in de UK touren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik kreeg vandaag een banner extra binnen van Audrey Horne, dus ik heb zo'n vermoeden wie in ieder geval in Dynamo speelt in de plaats van Stonegard... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ai, dat past er echt totaal niet bij...helaas. Wel een aardig bandje. |
|
Hm ja, die spelen ook ipv Stonegard met Enslaved, vinnik niet erg eerlijk gezegd. Schijnt nl ook live een goeie band te zijn [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 26-10-2008 15:27] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vet!!! Audrey Horne is zeker een gepaste vervanger hoewel ik me afvraag hoe Arve en Herbrand het vol gaan houden door elke avond 2 shows te doen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou ja, zoals al op het ZM-nieuws staat, is het nu officieel, zie http://www.zwaremetalen.com/nieuws/11508/Audrey-Horne-vervanger-van-Stonegard-tijdens-Enslaved-tour.html Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Niet dus Iets met verplicht naar familie gedoe |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja Keek er wel naar uit, nieuwsgierig naar Enslaved deze keer (vorige keer was echt super). *zucht* Naja, dan maar biertje drinken in Boelies? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-11-2008 18:21] |
|
quote: Dat gaat hem vast wel worden ja! Niet naar Primordial vrijdag? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En nee niet Primordial, eerst werken.. qua tijd niet haalbaar. |
|
Nog een weekje! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Enslaved pakt flink uit met projecties e.d., zal een mooie show worden! |
|
Misschien aanwezig in Dynamo. Effe de kalender erbij gepakt: Afwezig, Entombed speelt dan in Oss..... Maar goed dat ik tegenwoordig concerten noteer. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 07-11-2008 14:17] |
|
quote:Gaaf! Trouwens Wietze, kaarten zijn normaalgesproken bij de deur nog wel te verkrijgen volgende week? Vrienden van me beslissen pas op het laatste moment... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-11-2008 14:49] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja hoor, verwacht niet dat het totaal zal uitverkopen, al weet je maar nooit natuurlijk. |
|
Enslaved was gisteren geweldig. De hele zaal ging plat! Veel ouder werk alsook nieuw materiaal welke live toch wel iets harder klinkt dan op plaat. Audrey Horne was ook geweldig en Krakow vond ik maar tegenvallen. Vrijdag in Eindhoven wederom van de partij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |