|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zodadelijk maar eens die kant op |
|
Morgen maar even naar Ljouwert. |
|
Vanavond TOCH aanwezig in LWD... (Komt me beter uit dan Helheim in Roermond) |
|
Hopelijk zondag aanwezig in deventer! |
|
Ik vond het leuk gisteren ook al heb ik alleen maar een uurtje Enslaved meegepikt |
|
quote: Die heb ik volgens mij niet gehoord, of was die in Slaget... verwerkt of zo? Was rustig gisteren, maar ik vond het vet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Oeh Vanavond op de fiets naar Ljouwert. Na de tijd nog een verjaardagsfeest. Zal wel een erg lange terugweg worden spelfout weggehaald... |
|
Weer geen Blodhemn, Mardraum, Monumension en Vikingligr Veldi dus. Lijkt of ze zich daar voorgoed van hebben gedistantieerd (eerste twee zijn redelijk logisch overigens). Maar sterke setlist uiteraard Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dat wordt lastig ja Wij hebben kroegentocht, dus ik vlieg daarna meteen weer naar De Jouwer Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jaja.... vrouwtje in het buitenland... Robert gaat los! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ja normaal was ik braaf bij vrouwlief gebleven Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, die Robert is ineens een beest geworden spelfout weggehaald... |
|
quote: Waarom logisch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
en hierbij nog wat foto's van het optreden in Dynamo. Krakow Audrey Horne Enslaved De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Weer lekker scherp Eus . Dat komt vast door de Spa Blauw . Volgende keer doen we er eentje samen |
|
quote:Het schijnt dat ze dat zelf hun minste werkjes vinden. Kan dit wel beamen eigenlijk, hoewel het best goeie albums zijn. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ondanks dat ik gisteren nogal ziekjes was me prima vermaakt en Audrey Horne was een aangename verrassing! Meteen maar even het laatste album aangeschaft |
|
HEUY!!!! Erg geslaagde avond! Free beers for H&H is altijd goed op de avond zelf |
|
was een aangenaam avondje |
|
Godsallejezus wat is Enslaved toch een briljante band! Morgen weer fijn oldschool nekpijn. Yay! Audrey Horne was ook erg tof en Krakow vond ik eigenlijk ook best te pruimen. Prima avond weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Krakow was wel okee, maar ik vind die zanger niet echt geweldig en de bassist was me een beetje te enthousiast in publieks-opruiing. Al viel dat vanavond misschien wel mee, dat weet ik natuurlijk niet. Audrey Horne is best gaaf idd She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Enslaved was gister geweldig. Andere twee bands vond ik geen ruk aan. Wil je muilperen? |
|
Zometeen maar richting Deventer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |