IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : levis Volgende pagina
lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 17:53 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

Heeft iedereen die nieuwe reclame van levis al eens gezien? wel daar komt er een klassiek stuk in voor, mijn vraag is nu: hoe noemt dit stuk en wie is de componist.
Ik vind dit zelf een mooi klassiek stuk, maar het jammere is dat ik niet weet hoe het noemt, dus kan ik het ook niet zoeken.
Ik heb al gekeken op de site van levis zelf, maar daar staat ook niks bruikbaars op.
Bij voorbaat dank iedereen.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 02-03-2002 17:55 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ja ik weet welke je bedoelt, maar het stuk is wel bewerkt. Helaas kan ik nu ook ff niet op de naam van de componist of de title van het stuk komen.
Wel een erg stoere reclame trouwens


bla...bla...bla...


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 18:11 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

da zal wel dat het vervormd is, maar dat doet er niet toe.
vind het ook wel een wijze reclame.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-03-2002 18:48 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

de muziek ken ik niet, maar de reclame op zich vind ik wel errug cool.
Iets wat ik ook graag een keer zou willen doen (als het zou kunnen)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-03-2002 18:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Hmm, volgens mij bedoel je die muziek die een paar maanden terug ook in die WNF reclame (dacht ik) gebruikt is. Met die teksten onder beelden van natuurschoon: "beleg in een echt groeifonds" e.d.

Misschien heb je daar wat aan in je zoektocht...


I'm not being rude. You're just insignificant.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 19:09 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik zou het niet weten of het ook de muziek was van een WNF reclame, maar toch bedankt het zal mij misschien wel verder helpen.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 02-03-2002 19:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

was idd dezelfde muziek


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 02-03-2002 19:19 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

maar dan het orgineel


bla...bla...bla...


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 19:22 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

is dit het spotje met kijken,kijken niet kopen?? of zit ik er ni grandioos naast?


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 02-03-2002 19:23 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

nee dit is het spotje waarin de jongen en het meisje overal doorheem rennen tot aan de maan


bla...bla...bla...


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 19:25 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht



As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-03-2002 19:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik geloof dat ik het heb gevonden, het is van Händel en het stuk heet, (en dit weet ik niet zeker) Sarabande uit Saul en staat ok wel bekend als Theme from Barry Lyndon, wat dat dan ook mag zijn.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 19:33 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

heeeeei bedankt, had net ook ontdekt dat het een stuk van händel was, maar de bijkomnde info had ik nog niet.
thkns


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-03-2002 19:37 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Okidokie, graag gedaan hoor. Is idd wel een mooi stuk muziek, heb alleen die levis reclame nog niet gezien.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-03-2002 19:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mja, misschien moet ik hierover eigenlijk een nieuw topic openen, maar wat vinden jullie van klassieke stukken die in functie van een reclamespot, of zelfs gewoon een cover, "bewerkt" worden??? Zo zag ik gisteren toevallig een concert van Apoptygma Berzerk, groot was mijn verbazing toen ineens Carmina Burana in electro versie door de zaal knalde. Ik vond het eigenlijk wel een klein beetje heiligschennis...


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 19:47 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

van mij mag het ook in dit topic, vraag dan ff of ze de naam veranderen dat het wat algemener wordt.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-03-2002 19:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Okeej, verandert iemand de naam of mag het hier??


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-03-2002 19:51 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Er was eerst ook een reclame met een vlieg en een vleesetende plant, daarvoor hadden ze ook een klassiek stuk verkracht dor het om te zetten naar vaag elektronisch geluid. Weet het stuk niet en ook niet waarvan die reclame was. Iig klonk het niet meer.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 19:54 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

mja, ik vind het ook soms wel kut als men gewoon echte schone klassieke stukken verkrachten (om het zo maar te noemen) om toch maar in het imago van een reclame spot te passen. Of is zal het gewoon en feit zijn dat ook de klassieke stukken mee moeten met de tijd en moeten evolueren naar een "modernere" versie?? Ik zie het in ieder geval niet goed zitten als dit zou gebeueren.

[edit] het is idd wat rasputin gezegd had over het stuk dat ik zocht, heb het dus, thkns[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 02-03-2002 19:56]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-03-2002 19:56 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Nee, sommige dingen moeten gewoon blijven zoals het was. Als ze zonodig iets moderns moeten hebben voor in de reclame laat ze dan zelf eens iets origineels verzinnen in plaats van een mooi klassiek stuk te onteren.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-03-2002 20:07 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

kweet het, maar men doet dit om mensen aan te lokken (zoals dit nu ook bij mij gelukt is), men denkt: "hééééé wat een lekker muziekje" en men vergeet die reclame niet meer, is eigenlijk wel slim bekeken, maar is erg jammer voor de muziek.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-03-2002 22:44 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

*Schop*
Ik vond het wel interessant, en dan vooral dat stuk over bewerkte klassieke muziek.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 03-03-2002 22:49 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

als dan een moderator zo vriendelijk zou willen zijn om dit topic een andere naam te geven?? kunnen anderen ook weer meedoen en weten ze direct waarover het gaat.
Naam: bewerkte muziek in reclames (of iets in die aard.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-03-2002 22:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 2 maart 2002 19:38 schreef Asherah het volgende:
Mja, misschien moet ik hierover eigenlijk een nieuw topic openen, maar wat vinden jullie van klassieke stukken die in functie van een reclamespot, of zelfs gewoon een cover, "bewerkt" worden??? Zo zag ik gisteren toevallig een concert van Apoptygma Berzerk, groot was mijn verbazing toen ineens Carmina Burana in electro versie door de zaal knalde. Ik vond het eigenlijk wel een klein beetje heiligschennis...
CB is al door zoveel lui verneukt volgens mij. Ach, zolang ik het maar niet hoef te horen. Zelfde als met die R&B versies van Queen nummers, of dance versie van volksmuziek...



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2002 22:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2002 19:51 schreef Rasputin het volgende:
Er was eerst ook een reclame met een vlieg en een vleesetende plant, daarvoor hadden ze ook een klassiek stuk verkracht dor het om te zetten naar vaag elektronisch geluid. Weet het stuk niet en ook niet waarvan die reclame was. Iig klonk het niet meer.


was een reclame voor CMG, volgens mij was het stuk van Rimski/Korsakov, Flight of the Bumblebee

Grtz
Chelman


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 03-03-2002 22:53 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Klopt....ik vond de Manowar-versie een stuk beter!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen