|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eh waar?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Excuus, al toegevoegd aan de post... |
|
Wow! Heen! |
|
quote: +1 |
|
Fucking godentour. Beentjes in de lucht <3 |
|
fucking hell, zeker aanwezig |
|
Wat enom gaaf! |
|
Gruwelijke package Denk dat ik hier ook in Antwerpen heen ga, de tering! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Yeah, NICE!!! Hier ga ik wel bij zijn vrees ik |
|
Lijkt me ook wel gaaf ja! |
|
Despised Icon en Whitechapel kijk ik het meest naar uit Carnifex, Architects en eigenlijk Parkway Drive ook wel weer. Kan sowieso bij bovenstaande bands wel een woordje meezingen. Unearth en Protest The Hero ga ik gebruiken als adempauzes. Ik voel me weer als kind van 15 die voor het eerst naar een concert gaat, siked als een malle. |
|
gelukkig ook nog aanwezig |
|
Zondag alweer, ik kijk erg uit naar Carnifex en Whitechapel. |
|
yooow, ik ben er ook bij. |
|
Hoewel ik Whitechapel en, Carnifex en Despised Icon erg gaaf vind ben ik toch afwezig. |
|
Aanwezig,helaas met een zere nek en schouders. Dus echt losgaan gaat zondag niet lukken.GVD.KUT!! =) |
|
Oh, dit is wel erg aanlokkelijk! Zijn er nog kaarten? Eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan... |
|
quote:Als het goed is niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
aanwezig www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: Ik zie het... jammer, volgende keer beter opletten. |
|
heb echt ontgielelijk veel zin om Architects weer te zien. Gave band www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Last minute reply, heet van de persen: Ik heb in ieder geval 1 kaart over voor de liefhebber! Por Vida |
|
Brute middag/avond achter de rug. Van Carnifex helaas maar 5 minuten gezien, omdat die muts van de Aardschok niet had doorgegeven dat we op de gastenlijst stonden. En dat mens bij de receptie verdient een nekschot. Whitechapel was knettehard, samen met Despised Icon de hardste pit van de avond. Het geluid was niet denderend en de speeltijd van 20 minuten was veel te kort. Maar goed, HARD! Protest the Hero niet gezien ( ) Architects vanaf de tribune gezien, sloeg volgens mij niet echt aan. Despised Icon, band van de dag! Wat een fucking energie zit er in die band, niet normaal. Eén grote kolkende pit, lekker gedanst en aardig wat gewonden afgevoerd zien worden. Unearth was wel aardig. Leuk om de show van die mannen eens te zien. Setlist weet ik niet echt meer, maar volgens mij kwamen er van bijna alle platen wel een nummer voorbij. Parkway Drive was niet echt mijn ding en is het nu nog steeds niet. Ze deden hun best, ik denk dat de echte fan ook wel tevreden zal zijn, maar ik vond het niet headliner waardig! Trouwens, wat werkt er een klote beveiligingspersoneel in de Helling! M'n maat en een andere gast werden er uitgezet omdat er zogenaamd te hard gepit werd! WTF, het was toch geen mega piraten festijn ofzo! En met die gozers was al helemaal geen normaal gesprek te voeren, stelletje lompe eikels!! Maar dus, fijn avondje achter de rug!! Bont en blauw, moe maar voldaan! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+1 op Count Steel behalve dan dat die Wifebeater en zijn motorcloebie soms wel heel raar doen. Beetje moshende gasten omkoeperen, donder op. Ook het machomacho niveau was er aan af te lezen. Denk wel dat Count Steel weet waar ik het over heb, hij weet hoe het gaat ;-) |
|
Ik snap je vriend! Sorry nog voor die bodychecks Oh, en bedoel je met de motorclub wie ik denk dat je bedoelt? [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 17-11-2008 16:41] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |