IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zo. 16/11/2008 Parkway Drive + Unearth + Despised Icon + Architects + Protest The Hero + Whitechapel + Carnifex @ Tivoli Vorige pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-11-2008 17:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

violent dancing is so much fun. Ik begrijp niet waarom niet iedereen meedoet...echt niet!


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 17-11-2008 18:38 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Had je deze (verkapte) opmerking een jaar geleden ook kunnen plaatsen over een concert van Parkway Drive?

[Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 17-11-2008 18:39]


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 17-11-2008 18:48 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Violent dancing is echt zo super vet. JeWeEtToGGG


Wil je muilperen?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-11-2008 18:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Is net zo gaaf als een dot nat, vies en stinkend lang haar ongevraagd in je gezicht gezwiept krijgen, je weet.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 17-11-2008 19:07 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Zei ik dan dat ik dat lekker vindt??? Violent dancing blijft nog steeds 10 keer gayer.


Wil je muilperen?


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 17-11-2008 20:12 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Wat een leuk feestje.Nog nooit zoveel emoe-peeps gezien.
Overigens heb ik er niks tegen hoor.
Maar ja beukende optredens van de meeste bands,paar x flink meegemosht,ja ik ook.
Dus beetje brak en blauw,maar worth it.
Aardige mensen ontmoet en wat zeiklui die een meter achter me stonden,maar nog last hadden van mijn mooie zwiepende haren in hun gezicht...pffffff
@Count Steel:.Thanx for the lap-ride to AmsterFdam!
'till next time?

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 17-11-2008 20:13]


=)


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-11-2008 20:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

No thnx mop!

Zeker een next time, zoek me ff op op heives!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 17-11-2008 21:37 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2008 20:17 schreef Count Steel het volgende:
No thnx mop!
zoek me ff op op heives!

Ja gaat ,makkelijk als ik je hyv naam niet heb.
Check SteelAngel of Hyv.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 17-11-2008 21:44]


=)


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 18-11-2008 20:32 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

Foto's van Altamont Never Say Die Tour online op http://www.metalkrant.net/fotoshots.htm


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen