![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
violent dancing is so much fun. Ik begrijp niet waarom niet iedereen meedoet...echt niet! ![]() |
|
Violent dancing is echt zo super vet. JeWeEtToGGG Wil je muilperen? ![]() |
|
Is net zo gaaf als een dot nat, vies en stinkend lang haar ongevraagd in je gezicht gezwiept krijgen, je weet. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Zei ik dan dat ik dat lekker vindt??? Violent dancing blijft nog steeds 10 keer gayer. Wil je muilperen? ![]() |
|
Wat een leuk feestje.Nog nooit zoveel emoe-peeps gezien. Overigens heb ik er niks tegen hoor. Maar ja beukende optredens van de meeste bands,paar x flink meegemosht,ja ik ook. ![]() Dus beetje brak en blauw,maar worth it. Aardige mensen ontmoet en wat zeiklui die een meter achter me stonden,maar nog last hadden van mijn mooie zwiepende haren in hun gezicht...pffffff @Count Steel:.Thanx for the lap-ride to AmsterFdam! ![]() 'till next time? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 17-11-2008 20:13] =) ![]() |
|
No thnx mop! Zeker een next time, zoek me ff op op heives! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Ja gaat ,makkelijk als ik je hyv naam niet heb. ![]() Check SteelAngel of Hyv. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 17-11-2008 21:44] =) ![]() |
|
Foto's van Altamont Never Say Die Tour online op http://www.metalkrant.net/fotoshots.htm www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |