|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
violent dancing is so much fun. Ik begrijp niet waarom niet iedereen meedoet...echt niet! |
|
Violent dancing is echt zo super vet. JeWeEtToGGG Wil je muilperen? |
|
Is net zo gaaf als een dot nat, vies en stinkend lang haar ongevraagd in je gezicht gezwiept krijgen, je weet. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zei ik dan dat ik dat lekker vindt??? Violent dancing blijft nog steeds 10 keer gayer. Wil je muilperen? |
|
Wat een leuk feestje.Nog nooit zoveel emoe-peeps gezien. Overigens heb ik er niks tegen hoor. Maar ja beukende optredens van de meeste bands,paar x flink meegemosht,ja ik ook. Dus beetje brak en blauw,maar worth it. Aardige mensen ontmoet en wat zeiklui die een meter achter me stonden,maar nog last hadden van mijn mooie zwiepende haren in hun gezicht...pffffff @Count Steel:.Thanx for the lap-ride to AmsterFdam! 'till next time? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 17-11-2008 20:13] =) |
|
No thnx mop! Zeker een next time, zoek me ff op op heives! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ja gaat ,makkelijk als ik je hyv naam niet heb. Check SteelAngel of Hyv. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 17-11-2008 21:44] =) |
|
Foto's van Altamont Never Say Die Tour online op http://www.metalkrant.net/fotoshots.htm www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |