IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Lugburz festival : Ancient Rites + Enthroned Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-10-2002 20:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 17:25 schreef the wounded immortal het volgende:
Ik zit die dag ook op at the stake en ik ga ook naar de BMU contest kijken, maar dan op 19 oktober in Oostende

Wil dat zeggen dat hier iemand niet op het ZM-fest zal zijn??????

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-10-2002 23:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Zeg, heb je Mortifer nu al niet genoeg gezien nee, naar ZM fest Belgie komen gij!

Ik heb zelf wel zin in Lugburz fest overmorgen, es kijken of ik er geraak... Stekene godbetert...

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 04-10-2002 17:10 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Ja... en wéér alleen en hoe thuisgeraken?

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-10-2002 8:45 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

WOW!!!Ancient rites was weer eens geweldig!!!Enthroned had ik zo mijn bedenkingen bij...niet de muziek,wél de zanger

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-10-2002 9:30 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Hoezo muziek??? BLACK METAL geluidsbrei noem ik dat, wel plezant om in de pit te duiken....

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 07-10-2002 9:43 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

ik vond de Enthroned zanger maar n kwal eigenlijk.. leek wel of hij alles wat tieten had zn bed in probeerde te sleuren.. die krijgt dus ook nooit meer n sigaretje van me
ancient rites was gewoon gezellig.. :D

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-10-2002 10:02 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

OM maar niet te zeggen dat die gast van Enthroned met zn vuurspuw act bijna de haardossen van de eerste rij in de fik zette...zoiets moet wel een beetje omhoog gericht worden knuppel!!!, maar ja...groot is die jongen niet hé...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-10-2002 11:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

zanger van enthroned stond abbath na te doen(tong,ja?).Vond ik zwak...En mij proberen te versieren,ook.Moest de hele tijd vermijden dat ik in zn ogen keek of anders zou ie nog gedacht hebben dat ik hem in mn bed wou Geef mij maar Gunman!!!
En dat vuurspuwen...Heel leuk,maar dat hij DAT es van Abbath zou afkijken!!!

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 07-10-2002 11:24]

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-10-2002 11:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Positief ff. Opener Garmeghord was zwaar de moeite Vlaamsche Black metal!!!! en Panchrysia zette ook weer een vette set neer...Keltgar was een beetje tegenvaller vond ik zo...lag misschien aan het inwerken van de nieuwe/interim muzikanten??

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 07-10-2002 11:33]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-10-2002 11:38 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

keltgar...Om maar te zwijgen van Evy???Niet dat ze niet kan zingen,maar zanglessen zouden niet misstaan?

DeathKnight
Krynn
Usericon van DeathKnight
Posted 07-10-2002 11:57 by DeathKnight Wijzig reactieProfiel van DeathKnightQuote dit berichthttp://www.crusader.be

Effe van de andere kant bekeken...

Elke Lugburziaan heeft van vrijdagnamiddag tot zondagavond gewerkt zoals hij nog nooit voor Lugburz gewerkt heeft. Nog nooit waren we zo actief bij een Lugburz festival betrokken. In 't verleden organiseerden we wel alles, maar zorgde een ander wel voor de zaal en de tap en zo. Het klinkt misschien vreemd, maar dit weekend was tien keer prettiger. Je hebt tenminste het gevoel dat je wat gedaan hebt.

Dat zal ook wel komen omdat het festival meer dan geslaagd was Ik heb tijdens Enthroned effe aan de kassa gezeten, en toen waren er al meer dan 350 "toeschouwers" opgeschreven, en er kwam nog volk binnen! Nog cijfers: er is om en bij de 650 liter pils verkocht, 100 liter Palm... De Lugburz winkel in de Metal Market heeft zaterdag meer verkocht op één avond dan dat we normaal op een jaar verkopen

Nog een positieve noot. Ik ben zelf Stekenaar. Het Gildenhuis wordt normaal gezien gebruikt voor kaartnamiddagen voor gepensioneerden en voor tienerfuifjes. Op die tienerfuifjes wordt er gegarandeerd minstens één keer gevochten en is er in het centrum wel iets vernield. Er werd ons zelfs gevraagd welke "security" we gebruikten (geen dus he). Ik ben trots op de bezoekers. Dit soort bijeenkomsten maakt de maatschappij misschien duidelijk dat het clichématige beeld van de ruige, vechtende, zuipende vandaal van 'n metalhead niet echt meer opgaat.

Enfin. Van de bands heb ik zeer weinig gezien. Zelfs als ik aan den tap stond, of zelfs als ik op podium foto's maakte, was het net of die muziek was bijzaak (mod: ik bedoel dat ik 'm niet echt beluisterde, dat was m'n taak niet, gek he). Nuja, we organiseerden het ook niet echt voor onszelf he.

Aan wie d'r is afgekomen: bedankt. Volgende keer wel hoi komen zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door DeathKnight op 07-10-2002 11:59]

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-10-2002 12:06 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

het was gvd 5am als we klaar waren in the Steeple, rottekutgothicposerwankers, SHIT, nu heb ik nix aan mn avond gehad. En om 5am was de boel in Stekene ok wel opgekuist zeker?

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 07-10-2002 13:13 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Dju toch, en ge gingt nog een vazeke komen drinken . Volgende week in Torhout !

Leuk festival ! Eerste drie groepen wel gemist. Geluid in de zaal was dik in orde: Suhrim was moddervet !

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-10-2002 13:15 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 7 oktober 2002 13:13 schreef Ineluki het volgende:
Dju toch, en ge gingt nog een vazeke komen drinken . Volgende week in Torhout !

Leuk festival ! Eerste drie groepen wel gemist. Geluid in de zaal was dik in orde: Suhrim was moddervet !
niiiiiiiiiiin kmoen were ip azo'n gothic faggotry gaan staan, FUKK x 666

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 07-10-2002 15:23 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 7 oktober 2002 10:02 schreef Gunman het volgende:
OM maar niet te zeggen dat die gast van Enthroned met zn vuurspuw act bijna de haardossen van de eerste rij in de fik zette...zoiets moet wel een beetje omhoog gericht worden knuppel!!!, maar ja...groot is die jongen niet hé...

Hm, zou jij dan zo 'groot' genoeg zijn om hem deze kritiek in z'n gezicht te zeggen? Ohh, bang van vuurspuwen op blackmetalgigs? Wat doe je daar dan? Enthroned kwam, zag en overwon! (hoewel ik het niet 100% verwacht had) Ancient Rites is er zelfs in geslaagd hun eigen cultnummer Evil Prevails te verneuken.
PS: Enthroned is dezer dagen meer Black Metal dan Immortal.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 07-10-2002 15:27]

Je kan me de bout hachelen!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 07-10-2002 15:37 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 7 oktober 2002 11:22 schreef IceQueen het volgende:
zanger van enthroned stond abbath na te doen(tong,ja?).Vond ik zwak...En mij proberen te versieren,ook.Moest de hele tijd vermijden dat ik in zn ogen keek of anders zou ie nog gedacht hebben dat ik hem in mn bed wou Geef mij maar Gunman!!!

En van wie kent Abbath dat denk je? Hm, misschien KISS? En van wie zou Sabathan dat kennen? Hm, ook KISS misschien?

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 07-10-2002 15:39 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 7 oktober 2002 11:22 schreef IceQueen het volgende:

Ja hoor, dan kan ie ook misschien z'n gitaar staan neuken en poseren voor fotograferende dreadlocktypes op Graspop. Ja zeker!!!! Dat zou pas leuk zijn!

Unchained Wolf
Usericon van Unchained Wolf
Posted 07-10-2002 15:40 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Allerliefste:

IceQueen: Sabathan die Abbath staat na te doen? Meiske toch, hij heeft zelf wel persoonlijkheid genoeg hoor, hij hoeft niemand na te doen, het gaat hier over Enthroned zie je. Tong uitsteken? Hahaha, da's een goeie, is er dan maar één mens die dat mag doen? En Abbath was dan ook wel niet de eerste hoor, nog nooit van Kiss gehoord?
En als het je niet aanstaat dat hij je probeerde te "versieren", zeg het hem dan ipv op dit forum te komen neuten. Ik haat vanalles, en vooral schijnheiligheid.

Gunman: als je bang bent voor vuur ga dan achteraan staan of blijf thuis
En je vindt het "geluidsbrei" en toch duik je de pit in? Waarom dan?

Filthrider & Icequeen: Sabathan is nu eenmaal Heer en Meester van Perversiteiten... bang? Ik zei het reeds "zeg het dan, als het je niet aanstaat!"

Btw, Enthroned kickte ass, jammer van gitaar: moest beetje luider gestaan hebben want melodielijnen verdwenen af en toe. All hails.

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 07-10-2002 15:43 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

legatius last van irritable male syndrome?

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 07-10-2002 15:55 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 7 oktober 2002 15:43 schreef AgonY het volgende:
legatius last van irritable male syndrome?

JA!

Hadden ze maar Sabathan rechtstreeks moeten hun gedacht zeggen ipv schijnheilig te doen! En wat hebben ze trouwens vooraan te zoeken bij Enthroned als ze toch achteraf niks dan commentaar hebben? Misschien om wat 'leuke' foto's te maken? Om dan te kunnen zeggen: "Kijk mijn eerste Enthroned optreden, puren cult black!!!!!!" Maar zonder vermelding: "'T Was wel een knuppel van een zanger."

En nee, vooraleer men dit begint te denken, ik ben zelf geen 'superfan' van Enthroned!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-10-2002 20:49 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Het was een leuk feestje.. Ik vond persoonlijk Suhrim en Panchrysia het beste.. deathknight en co, nen dikke proficiat met de organisatie.. 't Was dubbel en dik in orde.. Nog van dat!!!!

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-10-2002 7:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 15:40 schreef Unchained Wolf het volgende:

Omdat hun muziek zich daartoe wel leent, ik wek hier wel blijkbaar de verkeerde indruk dat ik niks van Enthroned moet hebben....enne als ik wil piteen heb ik daar geen toestemming voor nodig..over dat vuur..ik was in mn prille dagen aspirant pyromaan...hèhè

quote:
Btw, Enthroned kickte ass, jammer van gitaar: moest beetje luider gestaan hebben want melodielijnen verdwenen af en toe. All hails.

My thoughts ook, er viel één gitaar uit, en plots blijkt de andere amper hoorbaar.

quote:
Op 7 oktober 2002 15:55 schreef Legatius het volgende:
JA!

Hadden ze maar Sabathan rechtstreeks moeten hun gedacht zeggen ipv schijnheilig te doen! En wat hebben ze trouwens vooraan te zoeken bij Enthroned als ze toch achteraf niks dan commentaar hebben? Misschien om wat 'leuke' foto's te maken? Om dan te kunnen zeggen: "Kijk mijn eerste Enthroned optreden, puren cult black!!!!!!" Maar zonder vermelding: "'T Was wel een knuppel van een zanger."

En nee, vooraleer men dit begint te denken, ik ben zelf geen 'superfan' van Enthroned!

Hmm, humor en zaken niet al te serieus nemen gaat wat moeilijk voor jou hé....? Maar goed, ff puur zakelijk bekeken: T geluid van Enthroned was 'bagger' na die laatste CD had k meer verwacht, t lag misschien puur aan de PA man. De sfeer zat wel goed...lekker raggen in de pit (af n toe es een pin in mn lijf ,maar soit, die draag ik ook) SCHLUSS!!

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-10-2002 8:02]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-10-2002 8:46 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 15:23 schreef Legatius het volgende:
Hm, zou jij dan zo 'groot' genoeg zijn om hem deze kritiek in z'n gezicht te zeggen? Ohh, bang van vuurspuwen op blackmetalgigs? Wat doe je daar dan? Enthroned kwam, zag en overwon! (hoewel ik het niet 100% verwacht had) Ancient Rites is er zelfs in geslaagd hun eigen cultnummer Evil Prevails te verneuken.
PS: Enthroned is dezer dagen meer Black Metal dan Immortal.

Misschien heeft gunman hier zelf al op gereageert,maar in elk geval...(if you insult gunman,you deal also with icequeen )

Ja,gunman durft die wanker van enthroned dat in z'n stomme smoel zeggen en nee,hij is niet bang van een beetje vuur!!!gewoon opletten kan geen kwaad!!!En wat doen wij op Lugburz???Genieten van metal,duh!!!ZEKER van Ancient Rites(ik laat mijn vrienden hier niet beledigen!!!),het was hun fout NIET dat het geluid verkloot werd,bovendien hebben ze het mooi opgelost!!!Nobody's perfect;waar ik mee wil zeggen dat iedereen al eens een fout maakt.Maar Legatius niet,zeker?
[off topic] pray you'll never meet my fist,legatius!!!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-10-2002 8:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 15:37 schreef Legatius het volgende:
En van wie kent Abbath dat denk je? Hm, misschien KISS? En van wie zou Sabathan dat kennen? Hm, ook KISS misschien?

Copy who ever you want,maar doe het DEFTIG!!!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-10-2002 8:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 15:40 schreef Unchained Wolf het volgende:
Allerliefste:

IceQueen: Sabathan die Abbath staat na te doen? Meiske toch, hij heeft zelf wel persoonlijkheid genoeg hoor, hij hoeft niemand na te doen, het gaat hier over Enthroned zie je. Tong uitsteken? Hahaha, da's een goeie, is er dan maar één mens die dat mag doen? En Abbath was dan ook wel niet de eerste hoor, nog nooit van Kiss gehoord?
En als het je niet aanstaat dat hij je probeerde te "versieren", zeg het hem dan ipv op dit forum te komen neuten. Ik haat vanalles, en vooral schijnheiligheid.

Filthrider & Icequeen: Sabathan is nu eenmaal Heer en Meester van Perversiteiten... bang? Ik zei het reeds "zeg het dan, als het je niet aanstaat!"

Hmmm...Viel 1(!!!) gitaar weg en je hoorde niks meer!!!
Enthroned zijn GEEN goden hoor en als ik die loser van een zanger nog eens tegenkom,ZAL ik 't em zeggen.Of denk je nu écht dat ik een angsthaas ben????

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com