IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Lugburz festival : Ancient Rites + Enthroned Vorige pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-10-2002 8:57 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 15:55 schreef Legatius het volgende:
JA!

Hadden ze maar Sabathan rechtstreeks moeten hun gedacht zeggen ipv schijnheilig te doen! En wat hebben ze trouwens vooraan te zoeken bij Enthroned als ze toch achteraf niks dan commentaar hebben? Misschien om wat 'leuke' foto's te maken? Om dan te kunnen zeggen: "Kijk mijn eerste Enthroned optreden, puren cult black!!!!!!" Maar zonder vermelding: "'T Was wel een knuppel van een zanger." [quote]

Stond al op de tweede rij om daarna op de eerste te kunnen voor Ancient Rites,knuppel!!!

En nee, vooraleer men dit begint te denken, ik ben zelf geen 'superfan' van Enthroned!

Nee?Maak dat mijn kat wijs!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Unchained Wolf
Usericon van Unchained Wolf
Posted 08-10-2002 9:52 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Whahahaha, Ice Queen gaat Legatius op zijn gezicht slaan, alleja, insinueert ze toch:
"[off topic] pray you'll never meet my fist,legatius!!!"
whahahaha
Pas dus op hé, Legatius, een gewaarschuwd man...

Oja, dit is ook al zo grappig: IceQueen zegt:
"als ik die loser van een zanger nog eens tegenkom,ZAL ik 't em zeggen.Of denk je nu écht dat ik een angsthaas ben????"

JA!!!

Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 08-10-2002 9:55 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

fight! fight! fight!
place your bets
ik wed op Lessat!

Unchained Wolf
Posted 08-10-2002 9:59 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

[quote]Op 8 oktober 2002 8:46 schreef IceQueen het volgende:

Ja,gunman durft die wanker van enthroned dat in z'n stomme smoel zeggen

---> yeah baby, let the hate flow!!

ZEKER van Ancient Rites(ik laat mijn vrienden hier niet beledigen!!!),het was hun fout NIET dat het geluid verkloot werd,bovendien hebben ze het mooi opgelost!!!

----> Spreekt hier iemand van Ancient Rites te beledigen misschien? Gewoon je mening zeggen over Evil Prevails (waar idd iets mis mee was) noem ik niet beledigen hoor. "Die wanker van Enthroned", DAT begint echter wel al die kant op te gaan.

Nobody's perfect

----> Maar vooral jij niet, mwhoehahahaha.

Unchained Wolf
Posted 08-10-2002 10:00 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 9:55 schreef Gheraert Den Duyvel het volgende:
fight! fight! fight!
place your bets
ik wed op Lessat!

Hahahah, ja ik ook!! En 't zal nog nie lang duren, hehe!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-10-2002 10:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 10:00 schreef Unchained Wolf het volgende:
Hahahah, ja ik ook!! En 't zal nog nie lang duren, hehe!

wat dacht je van de flame-cage???
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=362593&page=20

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-10-2002 10:36]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-10-2002 10:34 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

wreck off wanckers!!! alsof ik nog nooit iemand met zijn rotte kop tegen de toog heb doen belanden!!! Café Vortex Tienen,als je wil navragen.'t was bij Suikerrock 2001!!!

En nu,ON TOPIC!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-10-2002 10:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Idd, open vraag aan Sharteel: wanneer komen de foto's???...en zeg nie dat ik er weer opsta hé

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-10-2002 10:38]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-10-2002 11:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Sharteel is-volgens haar mail- met vakantie tot 13 mei???
en wees er maar zeker van dat je erop staat tenminste een knappe kop

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 10-10-2002 17:09]

DeathKnight
Krynn
Usericon van DeathKnight
Posted 08-10-2002 11:53 by DeathKnight Wijzig reactieProfiel van DeathKnightQuote dit berichthttp://www.crusader.be

Het gezeik over Sabathan ben ik nou wel effe kotsbeu. Vuurspuwen en tong uitsteken is niet origineel meer nee, maar wat wel nog in metalland? En dat ie naar de meiden kijkt bewijst alleen maar dat hij een gezonde vent is. Als hij NIET zou kijken, zou ik me pas zorgen maken De meisjes die in de keuken werkten kwamen het ook zeggen hoor, zoiets van "die van AR waren beleefd maar Enthroned da zijn varkens". Ja duh. Hij zegt het zelf (zie verder).

Maybe it's his idea of "having a good time". Which he had:

>Hier de Rose zwijntje....how are you bro??? It was a big honour for us too
> to be a part of the best Belgian Metal organization....the mighty
>LUGBURZ. We thank you so much for a such killer organized gig as well
>killer conditions you gave us...Belgian metal people kick ass man it was a
>absolutely amaizing crowd and it was good crowded....I'm very happy for
>you...Laurent from Painkiller told me that BORNAGAR was the same day at the
>Biebob??? I'm happy for you guys that you got more people than
>Bob...it will show him that Bands from Belgium doesn't sucks so much as he
>thinks as he refuse to support us and some other Belgian bands.
>Thanx about our new album...you know the fact to have the chance to be
>signed on a serious label have strongly kicked our mind ass to compose the
>better song and really work seriously, we couldn't do it before as blackend
>srewed us down from album to album and our motivation was completely
>gone....no is a new life and a new born enthroned...as I said in the lyrics
>of "boundless demonication" "reduce to ashes after seven years deep in the
>shadow of existence, we are reborn to take this world..." this is mean that
>blackend have tried to totaly annihilate us but have lost the
>fight...hehehehe.
>See you soon and have a thousand beer..I bid you hell!!!!!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-10-2002 13:16 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Sabathan was just running wild, wohaha!

Waaruit blijkt nu dat ik een megafan van Enthroned zou zijn? (Ik heb zelfs niet eens hun laatste cd’s noch enigen afgebleekten t-shirt, maar als superfan zal ik die dus heeeel vlug moeten kopen, doch dit geheel terzijde...) Ik verdedig hier niet perse Sabathan of zo, maar gewoon een van de beste Belgische BlackMetal-bands van die avond. En die mannen zijn zeker geen goden. Dat is geen enkele band. Ze houden tenminste voet bij stuk, in tegenstelling tot vele bands uit de beginperiode van de Black Metal. Ancient Rites stond, naar mijn mening, vroeger stukken hoger dan Enthroned. Die avond bleek volgens mij het omgekeerde, meer niet. Wat betreft het Ancient Rites-optreden, hun geluid (en dat van Enthroned) was inderdaad niet deftig en dat lag hoogstwaarschijnlijk wel aan den PA, maar daardoor klonk Evil Prevails niet slecht, ze speelden het gewoon verkeerd. Er ontbrak gewoon iets aan dat nummer. En toch zit ik hen niet forumgewijs beledigingen naar hun kop te gooien. Stond het Enthroned-optreden of de zanger je/jullie niet aan, blijf dan aan den toog! O.a. de pit alleen al zat vol lui die enkel in de pit zaten omdat het nen pit was en niet omwille van de band zelf.

Ikzelf ben hier trouwens helemaal niemand aan het beledigen in tegenstelling tot anderen. Het woord knuppel en wanker wordt hier nogal veelvuldig uitgespuwd en rondgestrooid.

Legatius maakt wél degelijk fouten. Hij arriveerde namelijk te laat en miste het meetsjeslandsche metael van Garmenhord. Leer, Botn & Pinnn!!!

Legatius doesn’t pray my dear!
En een gewaarschuwd man, …loves a fistful of black fucking metal!!!!

‘t Is niet allemaal on-topic maar de flame-cage bleek gesloten te zijn. Tot hier en hopelijk niet verder. Of anders gooit men hier dienen Almighty Lugburz-topic dicht. Maar ja,… nen mens doet wat ie wilt.

Je kan me de bout hachelen!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-10-2002 13:27 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Amlai, waar een paar 'geestig bedoelde' opmerkingen (zoals die over bijna t haar van t publiek aanfikken) al toe kunnen leiden...maar k blijf erbij...t geluid was klote, niet de band op zich, dat oude materiaal en t nieuwste is wel degelijk goed te noemen...
Persoonlijk waren er voor mij stukken betere bands gepasseerd dan AR en Enthroned. AR had het iets minder (t kan nie altijd meezitten) en Enthroned..nu ja dat is hier al genoeg besproken.
Niemand die iet post over Panchrysia ofzo...terwijl die gasten pas echt vet gespeeld hebben.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-10-2002 14:02 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Akkoord. Panchrysia heb ik trouwens de laatste tijd nooit slecht bezig gezien. Der zit power en potentieel in die groep. Enkel de layout van hun fullCD is nogal bwaaargh...

Dan zullen die geestig bedoelde opmerkingen jammergenoeg niet geestig overgekomen zijn. Mijn reply was grotendeels bedoeld voor diegene die hier zomaar mensen begint uit te kafferen.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-10-2002 14:16 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Eh?....zomaar, laten we zeggen dat diegene zich toch wel aangevallen voelde over iets wat niet slecht bedoeld was....
*ontopic: Die hoes van "In Obscure depts is wel wat anders maar dat moet es kunnen vinnik".*

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-10-2002 14:17]

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-10-2002 14:21 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 oktober 2002 10:37 schreef Gunman het volgende:
Idd, open vraag aan Sharteel: wanneer komen de foto's???...en zeg nie dat ik er weer opsta hé

Very soon... De helft is al binnen ter ontwikkeling. Maar 't is een beetje financiële crisis deze maand dus..

en ge zult er waarschijnlijk wel opstaan tussen 't publiek he..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-10-2002 14:25 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

qoute: gunman

Eh... en daarom zijn wij wankers en knuppels met rotte koppen? Ah, nu snap ik 'em...

Maar ja, elk zijn manier van discussiëren.

Wat betreft die hoes: te is te. Maar 'k heb die CD gekocht voor de muziek is die is lekker kil en rechtdoor!!! Met de nodige afwisseling en breaks. En live zijn ze nog beter. En geluidsgewijs brachten ze inderdaad de beste set.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 08-10-2002 14:26]

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 08-10-2002 14:33 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Gemist dus ! En die free CD vind ik ook al nergens meer, daar stond Panchrysia op dacht ik ... Ik ga hem eens zoeken, ben benieuwd !

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-10-2002 17:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 14:33 schreef Ineluki het volgende:
Gemist dus ! En die free CD vind ik ook al nergens meer, daar stond Panchrysia op dacht ik ... Ik ga hem eens zoeken, ben benieuwd !

Is de moeite waart,die gratis cd!!!misschien dat je 'em kan aanvragen bij LSP-records?

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 14-10-2002 11:05 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 17:12 schreef IceQueen het volgende:
Is de moeite waart,die gratis cd!!!misschien dat je 'em kan aanvragen bij LSP-records?

Ken iemand met een dubbeltje. Anders zal ik eens naar LSP schrijven.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 14-10-2002 11:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 11:05 schreef Ineluki het volgende:

of misschien dat Mordheim kan helpen?Hij nstaat tenslotte met Axamenta op de cd. Axamenta

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-10-2002 11:35 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 11:05 schreef Ineluki het volgende:

Ga nog es naar een optreden van één van die groepen die daar op staan...veel kans dat ze dat ding daar uitdelen.

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 15-10-2002 18:20 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Krijg er donderdag één. But thanx for the tips.

Unchained Wolf
Posted 18-10-2002 23:12 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Allee ze, Ice Queen heeft haar gedacht ne keer gezegd op het guestbook van Enthroned.

zo een nietig meiske

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-10-2002 9:41 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 23:12 schreef Unchained Wolf het volgende:
Allee ze, Ice Queen heeft haar gedacht ne keer gezegd op het guestbook van Enthroned.

zo een nietig meiske

U bent een eikel!!!

Er was gisteren een interview met Sabathan op radio 21;probeerde weer de stoere gast uit te hangen Muzikaal vond ik het niet slecht,maar sabathan heeft het de 5e gewoon kompleet verkloot voor mij!
End Of Discussion!!!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com