|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lincoln Continental Mark IV - 1973 Lincoln Continental Towncar - 1972 [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 29-07-2002 11:18] |
|
1958 Corvette Convertible el droommobiel! [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 29-07-2002 11:45] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
die vind ik dan weer wat minder.. |
|
quote: Coole bak, deze auto is gewoon true en evol. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
tja tis een kwestie van smaak... I'm a sucker for sportscars.... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: aha ok, ik hou meer van grote lompe bakken zoals die ik gepost heb |
|
Ford Thunderbird '54 |
|
quote: is 't 1 van '57 '59 of toch een 61-er? |
|
quote:ik moet toegeven dat die zwarte bak ook wel wat heeft... HAHA wat een hoerensloep!! kickass! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:lezen 1958 Corvette Convertible REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: *schaamt zich hard en diep* |
|
Buick super dynaflow (Ik heb iets met rode auto's). [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 29-07-2002 11:53] |
|
ik hou nie zo van al die ronde vormen.. |
|
quote: ik hou wel van ronde vormen alleen niet bij auto's idd. |
|
Moet je streetrod gaan spelen, daar komen ze allemaal in voor Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: haha, ik die game ja das echt al zo oud maar wel kewl idd. |
|
nostalgisch Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wow! streetrod, da's jaaren geleden. Iemand een idee waar die game nog te krijgen valt? Enne, is daar een versie van die kan draaien op een AMD K6-3d 400mhz, processor zonder raar te doen? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik heb hem ergens nog op diskette liggen en ik weet niet of hij raar doet op een moderne computer. Op mijn p 300 deed hij het wel Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
over CLASSICS gesproken... |
|
ja die kruisjes worden wel klassiekers.... ooit REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:k heb thuis geloof ik nog wel wat links naar classic game sites... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik zou niet weten wat voor een model het is, maar dit vind ik echt een supermooie auto. (jammer genoeg niet in het zwart, maar je kunt niet alles hebben). the only pleasure is pain |
|
quote:Vergeet die auto.. ik wil dat uitzicht! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmm ik vind die van Vamp_girl iets te payserig, ik vind em helemaal zwart mooier, jammer dat dat soort auto's veel kosten ... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |