|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:De luiheid.. de luiheid... http://www.google.com/search?q=streetrod+abandonware+download&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=xx-hacker http://saturn.spaceports.com/~ryanat/aa/streetrod.htm Geen idee of die al met een fatsoenlijke interne klok werkt, maar anders moet je even een CPU killer/slowmo programma starten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
'59 Plymouth Fury. (ook gebruikt in Christine van Stephen King) (grappige nummerplaat) the only pleasure is pain |
|
Mijn koninkrijk voor een Dodge Charger! Je kan me de bout hachelen! |
|
Sterf-hard mensen hebben net naar die hippie film op Yorin gekeken. Wat een auto's! |
|
quote: Ja gezien!! Vette bakken idd. |
|
quote: En meiden naturlich. |
|
quote: En wiet en bier niet te vergeten Ja, een film naar mijn hart |
|
quote: Wat een prachtfoto en wat een mooie wagen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
alltime favo. the 1969 Camaro ss of z28 (helaas geen plaatje bdh. Ford mustang GT500 |
|
wat een zooi, geef mij maar een nieuwe BMW 5 serie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
(Pick-up) trucks plaatje = GMC Sierra Zo'n hele lompe Chevrolet Blazer met een 6.2 liter V8 erin ofzo is nog redelijk betaalbaar (alleen de benzine niet hahahaha) Een Ford USA F250 is ook een leuk boodschappenkarretje: et cetera.. |
|
CAMAROOOO'S!!! |
|
quote: hier de 69 Camaro ik heb er nog een te koop voor je,(87er) net gereviseerd, mooie car. vriendenprijsje ennu Camaro's Heerschen [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 05-05-2003 15:57] |
|
*kwijjjjjl* Maareh, ik kan me nu nog geen enkele auto veroorloven. |
|
Nice, maar geef mij toch maar frans comfort. Bazzio Attacks!!! |
|
de plymouth fury van 58 vind ik nog altijd de beste, btw, aan de persoon die christine zo knap vond, pittig detail ,tis er ene van 58, en niet van 59. tis ni erg, ik heb er nog die fout weten maken. edit: en die dodge charger, ik vind die niet echt knap zenne, hedde die zijn gat al eens bekeken. http://www.dodge.com/grab_life/past_and_future/concept_cars/charger.html [Dit bericht is gewijzigd door BrederLord op 06-05-2003 10:09] We Are BrederLord |
|
1e zaterdag van de maand is er altijd een meeting van de cruise brothers in den haag. Voor mensen die van ami's houden een must. Je moet wel een ami hebben om het terein op te kunnen anders moet je hem maar ergens anders parkeren. Altijd super sfeertje,psycho of rockabilly live bandje en ongeveer 300 ami's. voor een route beschrijving ff bij de cruise brothers kijken. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
Dat is een auto "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: idd een echte turken bak |
|
quote:*gilletje* HEBBENNNNNNN wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Nou, ehhh...ik vind 'em WEL mooi. Alleen ze moeten wel van de 'Charger' naam afblijven |
|
quote: Nee hoor, die zijn wat jaartjes ouder |
|
quote: Retro is weer helemaal in bij de Amerikaanse merken In het geval van het voorstel voor de nieuwe mustang kan ik dat alleen maar goedkeuren Geen MACH3 of Shelby GT maar toch I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
(voor een vriend) te koop: Dodge Tradesmann 300 V8, 318 cui goodies van Edelbrock 30.000 km 1977 dubbele uitlaat zwart fast! racing wheels (als nieuw) 4000 euro 0032474/470482 waar? België, regio Kortrijk/Roeselare +Willy's (<Jeep, dus Mopar) Coupé 1941 hotrod project Gfk met papieren, big block + boite, racing wheels + mickey thomson 12.000 euro 0032474/470482 Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |