![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Lincoln Continental Mark IV - 1973 ![]() Lincoln Continental Towncar - 1972 [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 29-07-2002 11:18] ![]() |
|
1958 Corvette Convertible ![]() ![]() ![]() el droommobiel! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 29-07-2002 11:45] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
die vind ik dan weer wat minder.. ![]() |
|
quote: Coole bak, deze auto is gewoon true en evol. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
tja tis een kwestie van smaak... I'm a sucker for sportscars.... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote: aha ok, ik hou meer van grote lompe bakken zoals die ik gepost heb ![]() |
|
Ford Thunderbird '54 ![]() ![]() |
|
quote: is 't 1 van '57 '59 of toch een 61-er? ![]() |
|
quote:ik moet toegeven dat die zwarte bak ook wel wat heeft... HAHA wat een hoerensloep!! kickass! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote:lezen ![]() 1958 Corvette Convertible REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote: *schaamt zich hard en diep* ![]() |
|
Buick super dynaflow (Ik heb iets met rode auto's). ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 29-07-2002 11:53] ![]() |
|
ik hou nie zo van al die ronde vormen.. ![]() |
|
quote: ik hou wel van ronde vormen alleen niet bij auto's idd. ![]() |
|
Moet je streetrod gaan spelen, daar komen ze allemaal in voor ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: haha, ik die game ja das echt al zo oud maar wel kewl idd. ![]() |
|
nostalgisch ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Wow! streetrod, da's jaaren geleden. Iemand een idee waar die game nog te krijgen valt? Enne, is daar een versie van die kan draaien op een AMD K6-3d 400mhz, processor zonder raar te doen? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
ik heb hem ergens nog op diskette liggen ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
over CLASSICS gesproken... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ja die kruisjes worden wel klassiekers.... ooit ![]() REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote:k heb thuis geloof ik nog wel wat links naar classic game sites... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
Ik zou niet weten wat voor een model het is, maar dit vind ik echt een supermooie auto. (jammer genoeg niet in het zwart, maar je kunt niet alles hebben). ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote:Vergeet die auto.. ik wil dat uitzicht! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Hmm ik vind die van Vamp_girl iets te payserig, ik vind em helemaal zwart mooier, jammer dat dat soort auto's veel kosten ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |