|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Van de website van de band: 7th August - Atak, Enschede (NL) - This is our second home, and we've played at Atak on every tour for the last 18 years. Sadly the club will be closing down this month and they will be moving to a new building in the Autumn. So we were chuffed when they contacted us and offered to re-open for one night, so we can say farewell to this cult club and be the last band to ever play there. We decided that the tickets will be free and we will be informing you soon on the line-up and how to get tickets. http://www.atak.nl http://www.boltthrower.com/ [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-06-2008 16:50] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah afscheidfeestje? Jammer man, was mooi pandje daar. |
|
Ik wil er heel erg graag bij zijn! hopen dat het lukt met vakantie en dat soort ongein! Bolt thrower wat een goden band! |
|
quote:Is ook mooi hoor! Maar heb tijd bij Atak gewerkt, en dat gebouw heeft gewoon wat .. |
|
quote: Wat dan? |
|
quote:Nou dat ... |
|
Ohhw.. Dus tóch |
|
Joa .. Lekker op het balkon hangen enzo ... |
|
Sentimenteel gelul Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, vroeger man .. |
|
Vroeger, toen Jan nog in Enschede woonde Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jaa, toch nog Bolt Thrower én geen Party San! |
|
Ik zie ze op PSOA wel... was anders ZEKER gegaan. BT in een zaal is toch gaver. |
|
Ik zie ze ook op PSOA Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Eerst maar naar Enschede en dan naar PSOA .....ben benieuwd of ik nog kaartjes kan krijgen voor in Atak |
|
Staat nog niet eens op de site van Atak, dus dat zit wel snor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: +1 Maarja Party San he. |
|
Vraag me nu alleen nog af hoe ze die kaartjes gaan 'verkopen' Ik wil erbij zijn. Laat ik ook net vakantie hebben genomen die week |
|
Info over het afscheidsconcert van Bolt Thrower in Atak Vanavond wordt een bijzonder, gratis toegankelijk, optreden, om afscheid te nemen van het oude Atak-pand. Atak is de enige club waar we de afgelopen 18 jaar op iedere Europese tour hebben gespeeld! Hierom treden we nog één keer op en dit willen we graag doen voor de mensen die net als wij zulke goede herinneringen hebben aan onze concerten in dit pand, zoals stagediven van het balkon en crowdsurfende rolstoelen! Voor iedereen die er vanavond bij wil zijn, is dit de manier om aan tickets te komen: Woon je niet in de buurt van Enschede, stuur dan een mail naar tickets@boltthrower.com. Woon je wel in de buurt, dan kun je tickets verkrijgen, door een mail te sturen naar Boltthrower@atak.nl. Vermeld daarbij je naam, e-mailadres en waarom je graag naar dit concert wilt (bijv. je leukste herinnering aan Bolt Thrower in Atak), maar niet als attachment aub! Er kunnen maximaal 275 mensen in het pand, dus wees er op tijd bij! Tot ziens in Atak! Groeten, Bolt Thrower |
|
Damn zeg.. op een donderdag.. me toch iets te ver knappen vanuit Heerlen zo midden in de week. Anders was t n mooie manier geweest om afscheid van Atak te nemen. |
|
Mail de deur uit. |
|
Zo kaartje binnen.... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Als ik iets geweldig vind is het wel een lichtshowtje bouwen voor mijn favo Deathmetalbandje. En dat ga ik dus ook doen. Het is overigens niet echt het allerlaatste concert in het oude pand, want doordat de bestrating rondom de nieuwbouw niet op tijd af is, Zal Tracy Bonham op 3 september ook nog in de noorderhagen 12 spelen. quote: Dikke Vette +1 [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 16-07-2008 19:51] |
|
quote: HUH? Ik heb voor een tweetal weken terug al een mail gestuurd. Hoe krijg je dat voor elkaar? |
|
quote: mailtje gestuurd (voor het weekeinde) met een goede reden om bij het concert aanwezig te mogen zijn!! Zowel in het Nederlands als in het Engels, daar ik vermoed dat BT persoonlijk de mails leest en via Atak terug mailt (afgelopen maandag antwoord). Succes! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |