IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wie gaat er naar SOAD? Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 17-03-2002 14:48 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

De show zelf (contact met het publiek) had inderdaad wel iets beter gekund ja

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 17-03-2002 14:49 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

iets????? dat is wel zwak uitgedrukt

SQT
Usericon van SQT
Posted 17-03-2002 14:50 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

ach, de sfeer was goed en ik heb me vermaakt, ik ga niet zitten zeuren, zou ze graag nog een keer zien

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-03-2002 15:43 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ja, ik ben het wel met jullie eens...de sfeer was goed maar de show was nie geweldig. Ik vond ze wel heel goed spelen. De bassist stond gewoon voor mij te spelen op een gegeven moment! Heel gaaf. En ik heb voor het eerst van mn leven met mn haar los geheadbanged over het hek heen!

I spy with my little and verrry evil eye.....

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2002 15:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

snik goeie ouwe tijd toen ik nog jong was...

Je moeder.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 17-03-2002 15:55 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Hihi, ja, mijn haar is nu pas lang genoeg! Ik kan niet wachten tot ik er rondjes mee kan draaien!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2002 16:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

lekker bangen op blastbeats

Je moeder.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 17-03-2002 16:11 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

blastbeats????

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2002 16:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

panzer division marduk

Je moeder.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 17-03-2002 16:29 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

HAHAHA! Owkeeeeeeeeeee.... ben niet zo'n marduk-fan, vandaar.

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-03-2002 16:31 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

*zucht* toch pijnlijk hoe mensen niets van DEP snappen
zeker te hoog gegrepen

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 17-03-2002 16:32 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2002 16:31 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
*zucht* toch pijnlijk hoe mensen niets van DEP snappen
zeker te hoog gegrepen

te hoog gegrepen? misschien wel te laag. Ik denk dat ze allemaal heel goed kunnen spelen....maar ze spelen gewoon allemaal door elkaar zonder melodie! dat kan ik niet mooi vinden, sorry.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2002 16:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Marduk is niet de enige die blastbeats gebruikt

ontopic maar weer?

goh, ik heb zeker iets gemist!

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 17-03-2002 16:37 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

en dan te bedenken dat dit ooit een soad topic was...
maar leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad WickedKimmie, Psycho & SQT

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 17-03-2002 16:37]

MuayThaigerrr!!

Dreadfull_Hours
...
Posted 17-03-2002 17:17 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

WIckedKimmie je begrijpt gewoon niet hoe enorm technisch en ingewikkeld hun muziek is. misschien moet je daar eerst wat meer muziekkennis voor opdoen, voordat je ze kan waarderen.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 17-03-2002 18:15 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Tsja, muziekkennis....met 2 jaar blokfluit (jaja!), 1 jaartje accoustisch gitaar en zangles kom je niet ver natuurlijk.......nee, ik weet weinig van metal, ik vind het gewoon lekker klinken. Ik vond DEP alleen een beeeeeetje jammerlijk, sorry.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2002 18:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2002 17:17 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
WIckedKimmie je begrijpt gewoon niet hoe enorm technisch en ingewikkeld hun muziek is. misschien moet je daar eerst wat meer muziekkennis voor opdoen, voordat je ze kan waarderen.

uuuuh.
ik hou me in.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 17-03-2002 18:23 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

vertel....wat wilde je zeggen!

Dreadfull_Hours
...
Posted 17-03-2002 19:19 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

je kwam gewoon over als zon huppelkutje dat net knor en soad heeft ontdekt en echte metal niet snapt, mijn excuses als dat niet zo is

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 19-03-2002 11:32 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2002 19:19 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
je kwam gewoon over als zon huppelkutje dat net knor en soad heeft ontdekt en echte metal niet snapt, mijn excuses als dat niet zo is

I try, I try.

Na, ik zal t ff uitleggen. Ik vind het allemaal niet zo belangrijk of iets true is of niet of dat ik de essentie van de muziek snap oid. Ik moet er iets bij voelen!!! Bij sommige black en death metal e.d. voel ik alleenmaar angst, dus kan ik het niet mooi vinden. Dan zal ik wel zo'n huppelkutje zijn e.d. maar dat kan me geen fuck schelen! Ik luister wat ik goed vind en wat de rest van de wereld ervan denkt kan me geen reet schelen! Ok, ademhalen kimmie...tot 10 tellen! Nou, ik hoop dat het overkomt!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-03-2002 11:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2002 19:19 schreef Dreadfull_Hours het volgende:

"echte metal" ???

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 19-03-2002 11:36 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

FireFox....ik dank u bij deze hartelijk!

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 19-03-2002 11:38 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik vind SOAD ook goed en morbid angel ook .
en ook mydying bride . soad luister ik niet voor de tecnhiek maar voor het ritmische in de muziek .

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 19-03-2002 11:38 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

gewoon luisteren wat je zelf mooi vind hoor
dan luisteren jij en dreadfull hours maar niet naar dezelfde muziek, lekker boeiend.

MuayThaigerrr!!

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 19-03-2002 11:42 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ja, maar ik kan er zo kwaad om worden als je beoordeeld wordt op het feit dat je geen "echte metal" luistert en daarom gelijk minder bent! Ik luister nog niet zo lang naar metal en moet er dus nog een beetje "inkomen". In het begin vond ik Slayer al vreselijk, nu luister ik het regelmatig. Je moet er gewoon aan wennen omdat je van metal vanalles kan zeggen, behalve dat het zeer toegangelijk is. SOAD is wat toegankelijker dan Morbid Angel dus begin je daar en groei je er steeds meer in. Snappie?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com