|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik luister idd niet naar speed metal e.d omdat ik dat gewoon vreselijk vind. Het is dan niet meer te volgen voor mij ofzo. Daarom vond ik DEP ook nix, ik kon t gewoon niet volgen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ja precies en misschien als je al wat langer in de metal zit dat je het dan wel leert te waarderen... |
|
Jep, misschien. Trouwens....Opeth vind ik wel heerschendeheersch! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 19-03-2002 12:10] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
cool das wel apart aangezien dat ook niet erg toegankelijk is..maarja je bent op de goeie weg |
|
quote: I try, I try! Ik zeg ook niet dat ik alleen toegankelijke metal luister.... Nee, ik luister echt vanalles!! Maar Opeth heeft een mooie sfeer over zich. Niet zo "devil satan 666 kill die". Daar kan ik niet zo goed tegen. Het is wel weer ONTZETTEND offtopic he! Sorry, sorry , sorry! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 19-03-2002 13:51] I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |