|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tis nog lang, maar toch: op zaterdag 21 februari zal het volgend package optreden in de Pul in Uden: Overkill Metal Church Torture Squad Houd voor meer info over kaartverkoop e.d www.eternalrock.nl of www.livepul.com in de gaten [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-11-2008 8:49] |
|
Torture Squad, gaaf. Poging tot aanwezig zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mooie line-up, maar dit is inderdaad nog ver weg. |
|
Ik zag 't vandaag toevallig in de rock tribune staan, is mooi, waarschijnlijk wel aanwezig dan. |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
[update 23/10/2008] Metal Church komt niet... Wegens gezondheidsproblemen van de gitarist heeft Metal Church de hele tour gecancelled. |
|
Alweer dat het niet doorgaat! |
|
Balen! Al is Overkill ook gaaf.. |
|
Het is nog niet afgezegd tot nu toe, alleen Metal church. Er wordt nu gewacht op een beslissing van het management. |
|
OVERKILL + EXODUS + Gama Bomb & Torture Squad 21.02.2009 NL Uden De Pul tickets 24 euro doors open 19.30 uur |
|
Maar wel mooie bandjes. |
|
quote:Nice! |
|
Vet Overkill, vorige keer helaas gedeeltelijk moeten missen tijdens het voorprogramma van Motorhead wegens het wangedrag van de NS. Wel aanwezig denk ik. Against God and Government |
|
Waar de neuk ligt Uden, is dat nederland? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: In Brabant. Daar dus. |
|
Okay, naja daar kan ik nog wel komen met de auto "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kaarten besteld. Jammer dat het tijdens carnaval is, maar hiervoor wil ik wel een avondje carnaval missen. |
|
Ook hier zijn de kaarten al binnen |
|
|
|
Zin in |
|
ook aanwezig. Zie vooral uit naar Torture Squad en Exodus. |
|
Zekers proberen bij aanwezig te zijn! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Voor mij vooral Gama Bomb, wat een heldenband zeg. Exodus is ook hartstikke gaaf natuurlijk en Overkill en Torture Squad zijn ook niet mis. |
|
quote: En, word dit 'm nog? |
|
Kaartje binnen en nou ook 'n keertje op tijd komen, omdat ik ze allemaal wil zien. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |