|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dinsdag 25 november 2008 Opeth http://www.myspace.com/opeth Melkweg, Amsterdam http://www.melkweg.nl aanvang: 19:30 uur open: 20:30 uur toegang: € 22,50 + lidm. status vvk: 14-07 zaal The Max [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-09-2008 22:52] |
|
Hmm hier maar heen aangezien Opeth niet doorging op Graspop en ik ze toch wel erg graag wil zien. Melkweg is een fijne locatie. |
|
Nee. quote: nazi's Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
daar ben ik het op zich wel mee eens. Inter faeces et urinam nascimur |
|
in megaveel tenten is t voor leden goedkoper dan voor niet leden, soms staat er een aparte rpijs voor leden / niet-leden, en dan hoor je er niemand over, dit komt op t zelfde neer toch... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Klopt. Jouw genoemd onderscheid is ook kut. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Kaarten in huis! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Cynic en The Ocean zullen ook spelen. |
|
Fuck Opeth. Cynic en The Ocean!!! Zojuist kaartje besteld Melkweg is een mooie zaal, tering wat heb ik hier zin in! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Present! Cynic al eens eerder gezien, viel me een beetje tegen, gebruikten toen nog het zelfde afstandse gitaargeluid als op de plaat wat op het hoge volume in de zaal ontzettend krasserig en zelfs pijnlijk was aan de oren. Alle schreeuwen stonden op backing, verder speelde ze wel goed. Hopelijk hebben ze nu wel beter geluid. En Opeth staat gewoon altijd hoog in mn boekje! My friend, watch out for traitors... |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - Sorceress [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 04-09-2008 12:44] |
|
Nog even de baas vrij vragen, hehehe. DONE What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kaartje binnen, nais Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Is alweer uitverkocht http://music.myspace.com/index.cfm?fuseaction=music.showDetails&Band_Show_ID=34672205&friendid=2973509 Damn had nog geen kaartje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
FUCK! :S |
|
Ah kut, geen FRNK?!? *hoopt dat de gastenlijst geregeld kon worden* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zat er natuurlijk wel aan te komen, zo'n band met zo'n voorprogramma in zo'n klein zaaltje.. *Blij met kaartjes* Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Bruce Banner |
|
*schop* Aanwezig |
|
Kut, te laat Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:nope, had eerder kaarten moeten halen. (maar ach, kan de 'vrije' tijd wel gebruiken) Gelukkig Cynic op ProgPower nog gezien, dat wel |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik er achteraf ook niet rouwig om ben; Progpower evenaren ze als voorprogramma toch niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja inderdaad, nog niet zo bekeken En m'n 1e x Cynic (in 013 vorig jaar) al helemaal niet, omdat dat m'n 1e x Cynic was. Te vaak zien haalt het bijzondere er ook snel af hehe. En jah, Opeth al vaak genoeg gezien, daar zou ik het niet voor doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |