|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben benieuwd, ben niet zo bekend met Cynic! Maar vermaak me hoe dan ook toch wel! |
|
en wat was deze setlist dan? |
|
Als ik dat hier neer zet gaan er vast een paar mensen AAAaaaaaarrrrgggghhhhh roepen, dus dat doe ik maar niet |
|
5 nummers van Traced in Air en 2 van Focus Volgens Paul omdat Focus zo langzamerhand wel genoeg gespeeld is in Europa. Setlist is wat kort omdat ze nog minder tijd krijgen dan in eerste instantie de bedoeling was, maar goed toch 35-40 minuten kwaliteit Coole merch.... meer dan 12 verschillende Opeth shirts? WTF? [edit]typen blijft lastig [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 23-11-2008 9:25] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Oeh morgen al! |
|
Ja, zometeen maar eens die kant op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ich habe lust |
|
Heeft iemand enig idee wat het tijdschema is, en dus: hoelaat is het afgelopen. Twee vrienden van mij moeten naar eindhoven, laatste trein: 23:52. Kut dus. |
|
Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn trein gaat om half 12... |
|
Ik ga maar gewoon maar met de auto, als het om half 9 begint en er spelen 3 bands..... Zou het zonde vinden om tijdens het concert weg te moeten! Anyway.. ZINNNNNNN!!!! Uurtje of 5 de auto maar eens aantrappen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zo, apart avondje. The Ocean vond ik vet, ik ga ze nog een keer bewonderen als ze wat meer tijd krijgen. Maar wat een strakke band, tering jantje. Cynic had last van een matig geluid. Voor het eerst viel het me ook op dat de drummer niet bepaald bekend is met "de kunst van het weglaten", hij hield niet op. Mooi om te horen en te zien hoor maar wat minder mocht ook wel. Ik vond ze verder erg goed. Opeth was gay, maar dat mag natuurlijk geen verrassing heten. Wat een kutpubliek trouwens. Bij Cynic en The Ocean overal doorheen tetteren en bij Opeth is het opeens "sssst, sssst" bij één of ander rustig stukje. Dan mag je wat mij betreft een stinkende huidziekte krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 26-11-2008 0:53] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat een ajax-publiek idd De soundcheck vond ik nogal lang duren. Heeft 1 van die gasten net 5x door die mic zitten tetteren, gaat die andere het ook nog een doen. Aardige set van Opeth. Geluid vond ik wat minder. Setlist: Heir Apparent The Grand Conjuration Godhead's Lament The Lotus Eater Deliverance Hope Leaves Demon of The Fall The Drapery Falls [Dit bericht is gewijzigd door Legion op 26-11-2008 1:46] My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Na The Lotus Eater speelden ze Hope Leaves, dat weet ik omdat ik tijdens dat nummer wegmoest. Apart avondje... gedoe met OV waardoor ik te laat was en nog maar een klein stukje van The Ocean kon zien, wat ik erg vet vond klinken. De 2e band vond ik niks aan, ik kan die elektronische 'zang' gewoon niet uitstaan. Opeth was weer heerlijk, en ik was ontzettend blij dat ik The Lotus Eater eens live kon horen en nog perfect uitgevoerd ook. Helaas na drie kwartier weg om de trein te halen (die vervolgens niet bleek te gaan... drama drama maar uiteindelijk goedgekomen en netjes om 2 uur thuis). |
|
Poeh was een heftig avondje Ik stond heerlijk vooraan, met perfect zicht.. Maar de hele tijd een pit achter mij, waardoor er een enigzins bezopen vent de hele tijd in m'n nek sprong.. Verder heb ik me perfect vermaakt, alleen hoopte ik op Bleak of Black Water Park als laatste nummer Ach, blijven dromen! Maar 't was een geslaagde avond en de band leden leken goed in hun vel te zitten, humor was weer errug hoog |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |