|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vera dan maar denk ik. |
|
|
|
In Staddijk speelt Rompeprop ook nog |
|
Jep is bevestigd |
|
quote: Ah zou dat voor Vera ook nog kunnen dan, zou wel gaaf zijn. |
|
Reserveren voor Staddijk kan op www.staddijk.nl |
|
Word gaaf, eerst moshen en meezingen en dan fout metallen met Excrementory Grindfuckers. Word megamegamegavet! |
|
Entree is Vera is € 6,-. Zaal opent om 21.00 (aanvang 21.30) |
|
quote: Toch niet als een debiel met je armen slingeren hoop ik? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
jawel, dat hoort er nou eenmaal bij he |
|
Ik kan me vergissen, maar ik vind grindcore/goregrind/death metal en dat gay-ass armenzwaaien niet echt bij elkaar passen. Dat is meer iets voor al die metalcore/deathcore troep... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
oowh, maar hij bedoelt in de Kade, bij de Hell on Earth tour wat dus hardcore/metalcore is. |
|
@ Orklord: Zou je willen reageren op je mail? |
|
Nog lui naar Vera dan? |
|
quote: Ja |
|
quote: Mooi. |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: quote: |
|
ik hoorde geruchten over dat het niet meer doorging? prop heb gecancelled en voor EGF wast ook nog maar de vraag of ze nog kwamen... wat is er aan de hand :O Your mother ate my dog! |
|
Gaat vooralsnog volgens mij door. Rompeprop komt niet meer, Grindpad uit Utrecht is nu toegevoegd. Wordt een ruig feestje. |
|
Het gaat wel door! Over Vera heb ik geen idee wat de support is, kreeg gister de melding dat hun support ook al afgezegd had. In Staddijk heeft Prop afgezegd, gelukkig was Grindpad op korte termijn nog beschikbaar (en Victimizer speelt dus ook nog). In Z'dam afterparty HoE! |
|
quote:+2 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: + misschien |
|
Vera support weet ik ook niet, ben benieuwd, DrDoom was gevraagd maar we spelen de dag ervoor al in grunn |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |