|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:mooi hoor, spelfouten op posters |
|
Waar zie jij een spelfout? Edit: ik zie hem [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 01-10-2008 20:50] |
|
The Embodiment is support in Groningen |
|
quote: Oh gaafheid, gezelliege boeeel |
|
omg, ze konden echt weer niemand als support vinden, of wel? Maar goed, het zal wel weer lachen worden vanoam't Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik kom toch maar niet. De 2 keer dat ik the excrementory grindfuckers gezien heb ben ik na 1,5 nummer maar weer weg gelopen. Ze hadden het beter bij een domme drumcomputer band kunnen laten. The embodiment doet mij de broek ook niet bollen. |
|
Ik laat ook maar schieten. Is toch al totaal niet mijn muziek, maar zou voor de gezelligheid gaan, maar zit ook al in Rotterdamn zaterdag + zondag op Sathanas in Gloriam... En (R)o(c)ktober wordt nog een drukke maand! |
|
Ah Regeersel, kom eff voor de gezellieheid dan.. ah toee |
|
The Embodiment was gaaf maar Exrementory Grindfuckers was nog veel gaver. Enorm gelachen om de dansjes, teksten en de meezingers van die band. Ook het publiek ging lekker uit zijn dak, mooi hoor |
|
The embodiment heeft zeker een hoop vooruitgang geboekt zeg! Uitstekend, en droge humor tussendoor. Humor natuurlijk helemaal bij de grindfuckers! De tranen stonden me regelmatig in de ogen van het lachen, wat een waanzin, geniaal! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Vanavond Nijmegen Rompeprop heeft gecancelled omdat de drummer nog op vakantie was www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Jammer dat zoiets nooit hier in de buurt komt. Aan de andere kant, centraal is anders. Veel plezier vanavond! |
|
Woar kom ie vut dan? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik kom vut Tilburg, maar ik studeer in Maastricht. Niet echt het Mekka van de muziekwereld. Ach, er zijn ergere dingen. |
|
En dan zeg je dat er nooit zoiets in de buurt komt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dat zeg ik ja. Een echte zaal heb je hier niet. Maar ik moet ook zeggen dat ik na mijn eerste jaar hier niet echt meer heb gekeken naar wat er hier gebeurt, gewoonweg omdat er nooit iets was. |
|
Ik lees verkeerd, je zit in Maastricht en je kpomt vut uit Tilburg. Maastricht weet ik niet of daar leuke zalen zitten, en dan, afstand in Nederland, pfft www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Over Tilburg niks te klagen. Maar het is behoorlijk kut om na een concert met het OV terug te keren. Vaak betekent dat tijdens het concert vertrekken om de laatste trein te hebben. |
|
zometeen over een uurtje maares die kant op en dan ff flink feesten daar Your mother ate my dog! |
|
Ik was zelf op vakantie, maar de sporen van een groot feest hier in Staddijk zijn nog zichtbaar. Rond de 200 bezoekers volgens de lijst die ik kon vinden [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 06-10-2008 10:21] |
|
Het was idd erg druk en erg gezellig, alle bands speelden erg lekker. Alleen was de tap niet helemaal okay, en het (normale) bier was op www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik zag het, die nieuwe tap werkt nog niet helemaal naar behoren geloof ik. Niks tekort gekomen? |
|
Absoluut niet, het witbier was ook goed te doen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
indd zeker een erg geslaagd feestje hoop gekkigheid op het podium gezien en de sfeer was ook erg goed Your mother ate my dog! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |